تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 21:10
کد خبر : 144112

سرلک به تمرین گروهی برگشت، عمری هم پا به توپ شد

سرلک به تمرین گروهی برگشت، عمری هم پا به توپ شد

آرمان شرق-گروه ورزش: از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس میلاد سرلک هم که در تمرین پنجشنبه حضور نداشت امروز با تیم تمرین کرد تا مشخص شود مشکلش برای بازی الدحیل جدی نیست و به این مسابقه خواهد رسید.همچنین محمد عمری هم که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود از امروز کارش را با تیم آغاز کر

سرلک به تمرین گروهی برگشت، عمری هم پا به توپ شد

سرلک به تمرین گروهی برگشت، عمری هم پا به توپ شد

به گزارش “ورزش سه” از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس میلاد سرلک هم که در تمرین پنجشنبه حضور نداشت امروز با تیم تمرین کرد تا مشخص شود مشکلش برای بازی الدحیل جدی نیست و به این مسابقه خواهد رسید.

همچنین محمد عمری هم که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود از امروز کارش را با تیم آغاز کرد و حتی در آیتم شوت‌زنی فعال بود تا به نظر برسد مشکلی احساس نمی‌کند.

از سوی دیگر امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس که اواخر بازی با النصر مصدوم شده بود، در تمرین حضور داشت اما در آخرین دقایق از بین بقیه نفرات جدا شد تا کمی احتیاط کند.

با در نظر گرفتن این شرایط به نظر می‌رسد غیر از مصدومان قبلی مثل یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که جراحی شده‌اند و وحید امیری که همچنان روند درمان را سپری می‌کند، بقیه نفرات برای بازی سه‌شنبه در دسترس یحیی گل‌محمدی خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.