تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 18:26
کد خبر : 49572

وضعیت نوسانات امروز بازار ارز و سکه و طلا/جدول

آرمان شرق:امروز همانند روزهای اخیر روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز تهران ادامه پیدا کرد. سکه وارد کانال ۳.۶ میلیون تومانی شد و دلار در میانه کانال ۱۱ هزار تومان قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۷ آذر ماه، در ادامه روند کاهشی قیمت‌ها که از انتهای

آرمان شرق:امروز همانند روزهای اخیر روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز تهران ادامه پیدا کرد. سکه وارد کانال ۳.۶ میلیون تومانی شد و دلار در میانه کانال ۱۱ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۷ آذر ماه، در ادامه روند کاهشی قیمت‌ها که از انتهای هفته گذشته آغاز شده‌است، نرخ‌ها وارد کانال‌های جدید شدند. امروز بازار با نرخ‌های کاهشی بازگشایی شد و برای ساعتی با ثبات نسبی همراه بود. پس از ظهر اما نرخ‌ها وارد مدار نزولی شدند و رفته رفته شیب کاهش قیمت نیز افزایش یافت.

سکه امامی (طرح جدید) دیروز نهایتاً نرخ ۳ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان را ثبت کرد و امروز با نرخ ۳ میلیون ۸۲۰ هزار تومان بازگشایی شد. در ساعات میانی روز سکه مرز ۳.۸ میلیون تومانی را شکست و پس از ظهر با افزایش شیب کاهش قیمت مرز ۳.۷ میلیون تومانی هم مقاومت خود را از دست داد تا سکه وارد کانال ۳.۶ میلیونی شود. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) هم امروز روی نرخ ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان باقی مانده‌است. نیم‌سکه امروز ۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان شد. سکه گرمی امروز با ۱۰ هزار تومان کاهش به ۶۴۰ هزار تومان رسید.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. ساعتی بعد طلای آب‌شده وارد کانال ۱.۴ میلیون تومانی شد و تا لحظه تنظیم گزارش به ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.

اونس طلا در بازار جهانی امروز تا ۱۲۱۲ دلار نیز کاهش یافت. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار تا ۳۳۲ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار تا ۴۴۳ هزار تومان کاهش یافت.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی دیروز تا نرخ ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان به کار خود پایان داد. امروز و در معاملات اولیه دلار تا ۱۲ هزار تومان نیز معامله شد اما بعدازظهر با کاهش نرخ‌ها به میانه کانال ۱۱ هزار تومانی راه یافت. در لحظه تنظیم گزارش دلار آمریکا با نرخ ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان معامله می‌شود.

یورو امروز وارد کانال ۱۲ هزار تومانی شد و پوند انگلیس به نیمه بالای کانال ۱۴ هزار تومان راه یافت. درهم امارات نیز امروز به ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده‌است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۲.۰۰۰

۱۱.۴۵۰

یورو

۱۳.۶۰۰

۱۲.۹۵۰

پوند انگلیس

۱۵.۳۰۰

۱۴.۶۰۰

درهم امارات

۳.۲۳۰

۳.۲۰۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۳.۸۲۰.۰۰۰

۳.۶۵۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۳.۶۵۰.۰۰۰

مثقال طلای ۱۷ عیار آب‌شده

۱.۵۱۰.۰۰۰

۱.۴۴۰.۰۰۰

انس طلای جهانی (دلار)

۱.۲۱۵

۱.۲۱۲

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۴۵.۰۰۰

۳۳۲.۰۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۴۶۰.۰۰۰

۴۵۰.۰۰۰

نیم‌سکه

۱.۹۱۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۱۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۴۰.۰۰۰

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.