تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 20:05
کد خبر : 137557

زنگ خطر برای فوتبال ایران به  به صدا در آمده است

زنگ خطر برای فوتبال ایران به  به صدا در آمده است

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی اسبق پرسپولیس درباره شرایط تیم های ایرانی در آسیا گفت: همین حالا زنگ خطر برای فوتبال ایران به صدا درآمده است.

زنگ خطر برای فوتبال ایران به  به صدا در آمده است

جی پلاس؛ با برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروهی تیم های ایرانی با غول های عربستانی، همه نگاه ها از حالا به بازی تیم های ایرانی مقابل ستاره های نامدار حاضر در عربستان معطوف شده است.

حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس درباره گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم رقبا تیم های سختی هستند و کار راحت نیست؛ وقتی تیم ها تا این مرحله آمده اند یعنی پتانسیل بالایی دارند و برخی تیم ها هم بازیکنان بزرگی خریده و شکل کارشان را عوض کرده اند که قطعا با این قدرت بالا به دنبال قهرمانی در آسیا و ارتقای فوتبال خود هستند. وقتی شما با چنین تیم هایی بازی دارید پس باید خیلی هوشمندانه و پرتلاش کار کنید تا بتوانید مقابل آن ها رقابت کنید. تیم های عربستانی قدرتمند هستند و قطعا مقابل آن ها کار سخت است. پس باید با بررسی و آنالیز خوب به زمین بازی رفت.

او ادامه داد: در روزهای گذشته هشدار و زنگ خطری به ما داده شد؛ وقتی تیمی در مقابل ۶۰ هزار تماشاگر به تراکتور ۳ گل می زند و می رود پس باید خیلی حواسمان را جمع کنیم و پیگیر باشیم که فوتبال مان را تغییر بدهیم. یادم می آید زمانی با تیم دوم خود این تیم ها را می بردیم اما الان مقابل ۶۰ هزار تماشاگر به ما ۳ گل می زنند و شکست می خوریم. این زنگ خطر و هشداری برای ماست که حواس خود را جمع کنیم چون در غیر این صورت شانس موفقیت ما در آسیا خیلی کم خواهد شد و باید با آمادگی بیشتر و توان بالاتر در مسابقات شرکت کنیم. هر سه گروه شرایط سختی دارند و امیدوارم تیم های ما بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

درخشان با اشاره به وضعیت امکانات فوتبال ایران و الزام AFC به استفاده از VAR گفت: تیم های ما تیم های خوبی هستند اما رقبایی که با ما بازی می کنند تجهیزات و بازیکنان با کیفیتی دارند و هزینه های گزافی کرده اند. این ها یک پوئن اضافه برای این تیم هاست و نباید فکر کنیم به راحتی می توانیم بازی را ببریم. این کار را برای ما سخت می کند. پس باید خیلی کار کنیم تا به آن ها برسیم. ما کار زیربنایی و زیرساختی انجام نداده ایم. چطور می شود ما از تیم خارجی بازیکن امید می خریم؟ این یعنی در کشورمان سازندگی نداشته ایم، ورود و خروج بازیکنان جدید در کار نبوده و باعث شده از تیم های خارجی بازیکن رده سنی امید بخریم.

او افزود: این نشان دهنده این است که در زیرساخت ها درست عمل نکرده ایم و برای فوتبال ما زنگ خطر می شود که مقابل چشم ۶۰ هزار نفر بازی را می بازیم. ما به جای شعار دادن که فوتبال ما رشد کرده که طبل تو خالی است، باید با واقعیت زندگی کنیم و واقعیت این است که تیم مقابل به ما ۳ گل می زند و ما حرفی برای گفتن نداریم. این نشان می دهد در این زمینه کار نکرده ایم و متاسفانه در حال جا ماندن هستیم و اگر هرچه زودتر جلوی این اتفاق گرفته نشود، قهرمانی در آسیا برایمان آرزو می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.