تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 18:36
کد خبر : 39512

گوشی های هوشمند سری ۱۱ ویوو رونمایی شد/ تصویر و مشخصات

گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ وارد بازار جهانی شدند. این برند چینی که پنجمین برند پرفروش دنیا محسوب می شود گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ از امروز فروش خود را در چین، مالزی و پاکستان به صورت رسمی آغاز کرده است و به نظر می آید فروش بسیار خوبی را با این سه

گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ وارد بازار جهانی شدند. این برند چینی که پنجمین برند پرفروش دنیا محسوب می شود گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ از امروز فروش خود را در چین، مالزی و پاکستان به صورت رسمی آغاز کرده است و به نظر می آید فروش بسیار خوبی را با این سه گوشی هوشمند تجربه کند. گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ شامل ویوو ۱۱ پرو ، ویوو ۱۱ آی و ویوو ۹۷ وای است که به ویژگی های متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند ویوو ۱۱ پرو

در میان گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ نسخه پرو برترین موبایل محسوب می شود. این گوشی هوشمند دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی رم نرم افزاری شش گیگابایتی و پردازده اسنپدارگون ۶۶۰ است. این پردازنده توانایی استفاده از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را فراهم می آورد.به طور کلی این گوشی هوشمند دراای دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی ویک لنز پنج مگاپیکسلی است. این دو لنز دارا گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۸ و ۲.۴ است. این نسخه از گوشی های هوشمند سری ویوو ۱۱ دارای دوربین ۲۵ مگاپیکسلی است که در حال حاضر برترین دوربین سلفی گوشی های موبایل محسوب می شود. این گوشی هوشمند ۳۵۲ یورویی می تواند با این مشخصات یک گوشی قدرتمند برای نسل جوان به شمار آید.

گوشی هوشمند ویوو ۱۱ آی

میان رده گوشی هوشمند ویوو ۱۱ تفاوت های ببا نسخه پرو دارد که باعث مشده قیمت این گوشی هوشمند ۲۷۰ یورو باشد. گوشی هوشمند ویوو ۱۱ آی دارای دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز مانند نسخه پرو ۲۵ مگاپیکسل است. بزرگترین تفاوت میان این دو نسخه در مورد پردازنده این گوشی هوشمند است و ویوو میان رده گوشی هوشمند ویوو ۱۱ را با پردازنده مدیاتک Helio P60 روانه بازار فروش می کند. این پردازنده قدرت کمتری در مقایسه با اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد داشت.

گوشی هوشمند ویوو وای ۹۷

ارزان ترین گوشی هوشمند ویوو مربوط به وای ۹۷ است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۳ اینچی و باتری ۳۳۱۵ میلی آمپری دارد و این کمپانی قدرتمند به جای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی این گوشی خوش قیمت نیز ۱۶ و ۲ مگاپیکسل است. این گوشی هوشمند مشخصات بسیار نزدیک به  گوشی هوشمند ویوو ۱۱ آی دارد و با قیمت ۲۵۰ یورو در کشور چین به فروش می رسد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند رقیب جدی برای موبایل های ارزان قیمت بازار باشد.

منبع: کالا سودا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.