مهاجم پرسپولیس در مذاکره با تیم اوکراینی از آنها خواست تا پایان این فصل نسبت به پیشنهاداتش بی‌تفاوت باشند.

شهاب زاهدی هم اکنون تحت قرارداد زوریا اوکراین قرار دارد و این باشگاه طی چند روز اخیر با ارسال ایمیلی‌ با اشاره به پیشنهادات دریافتی برای بازیکن خود، خواهان بررسی شرایط انتقال بعدی او شده است.

زاهدی که یک فصل دیگر با زوریا قرارداد دارد، در این فصل به‌عنوان بازیکن قرضی و به واسطه جنگ شکل گرفته بین اوکراین و روسیه، به پرسپولیس پیوست. او که توانسته طی نیم فصل حضور در پرسپولیس هفت گل به ثمر برساند، طبیعی است که اکنون موردتوجه این باشگاه برای انتقال بعدی و سودآوری مالی قرار داشته باشد. به همین منظور باشگاه زوریا طی روزهای اخیر طی پیامی به مهاجم قرضی خود در پرسپولیس، خواهان اعلام وضعیت برای دو پیشنهاد اروپایی و آسیایی شده است.

در این رابطه اما شهاب زاهدی از باشگاه زوریا درخواست کرده هرگونه اقدام برای ترانسفر بعدی‌اش را به تابستان موکول کند و اکنون تمرکز خود را روی باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

زاهدی در گفت‌وگویی کوتاه در این خصوص گفت: بله، درست است و پیشنهاد داشتم. اما همیشه اولویت من پرسپولیس بود. همانطور که در ابتدای فصل بعد از درخواست پرسپولیس بدون معطلی از زوریا خواستم تا شرایط این انتقال فراهم شود و هیچ بحثی شکل نگیرد. به نظرم در شرایطی که هوادار به اندازه کافی نگرانی و مشکل دارد، بی‌معرفتی است که بخواهم فقط به خودم فکر کنم.

وی ادامه داد: من خودم را جزیی از این خانواده می‌دانم و لحظه به لحظه حضورم در پرسپولیس افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود. نمی‌خواهم الان به چیز دیگری فکر کنم. تیم در شرایطی است که باید تمام تمرکز ما روی موفقیت آن باشد. وقتی از تمرین خارج می‌شوم و دلهره و نگرانی را بین هواداران می‌بینم واقعا حس عجیبی پیدا می‌کنم. باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشیم و تنها به خودم فکر نکنم. بله، شاید اگر بروم از حیث مالی برایم همه چیز بهتر باشد. اما الان وقت اینکه فقط به خودم فکر کنم را ندارم. از باشگاه خواستم تمام مذاکرات برای ترانسفر بعدی‌ام را متوقف کند و هیچ پیشنهادی به من ندهد. بازی‌های حساسی باقی مانده و نمی‌خواهم حسرت این را بخورم که می‌توانستیم اتفاق بهتری را رقم بزنیم. هیچ وقت هم اهل بازارگرمی نبودم و نیستم. با اولین درخواست پرسپولیس با افتخار آن را قبول کردم و برگشتم و الان هم با افتخار در کنار تیم خواهم ماند.