تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 0:09
کد خبر : 78550

روسیه:مذاکرات وین از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم،از سرگرفته شود

روسیه:مذاکرات وین از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم،از سرگرفته شود

آرمان شرق- «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. روسیه:مذاکرات وین از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم،از سرگرفته شود

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. روسیه:مذاکرات وین از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم،از سرگرفته شود

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: طبیعی است؛ مذاکرات احیای برجام نه از ابتدا بلکه از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم، باید از سرگرفته شود.

به گزارش «انتخاب»؛ اولیانوف در توئیتی در این باره نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. مهمترین نکته برای موفقیت در مذاکرات وین این است که از پیوستگی و تداوم روند اطمینان حاصل شود. مذاکرات نه از ابتدا، بلکه از نقطه ای که تا ۲۰ ژوئن به آن رسیده است، باید از سر گرفته شود.

گفتنی است که سخنگوی وزارت خارجه امروز درباره ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران گفت: این موضوع در حال بررسی است و طبیعتاً تغییراتی اعمال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.