تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 8:45
کد خبر : 137833

خرید دوربین شلنگی با کیفیت و پرتاب نور بالا

خرید دوربین شلنگی با کیفیت و پرتاب نور بالا

اگر شما به دنبال بررسی کردن چاه ها، حفره ها، سوراخ ها یا لوله ها باشید، قطعاً پی برده اید که بهترین گزینه برای انجام این‌کار، دوربین های شلنگی هستند. اما دوربین شلنگی شما برای توانایی فیلم‌برداری بهتر در چاه ها و حفره ها، باید از کیفیت بالا و همین‌طور قابلیت پرتاب نور بالا برخوردار

اگر شما به دنبال بررسی کردن چاه ها، حفره ها، سوراخ ها یا لوله ها باشید، قطعاً پی برده اید که بهترین گزینه برای انجام این‌کار، دوربین های شلنگی هستند.

اما دوربین شلنگی شما برای توانایی فیلم‌برداری بهتر در چاه ها و حفره ها، باید از کیفیت بالا و همین‌طور قابلیت پرتاب نور بالا برخوردار باشد و در غیر این صورت فیلم‌برداری برای شما در این محیط ها، مشکل‌ساز خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم دوربین های شلنگی را به شما معرفی کنیم و همچنین توضیح دهیم که چرا قابلیت پرتاب نور بالا و باکیفیت بودن دوربین، بسیار مهم است.

دوربین شلنگی چیست؟

دوربین های شلنگی نوعی دستگاه های کوچک هستند که به علت ساختار خاصی که دارند، به افراد این قابلیت را می‌دهند که بتوانند با کمک این دوربین ها، از تمامی محیط های کوچک یا عمیق مانند چاه ها، لوله ها و یا تمامی نقاطی را که انسان‌ها نمی‌توانند در حالت عادی مشاهده کنند، فیلم‌برداری کنند.

ساختار دوربین های شلنگی به این شکل است که دارای یک سیم نازک با طول های متفاوت هستند که در یک‌سر این دوربین ها، سری دوربین و لنز و سنسور ها قرار دارند و در یک‌سر دیگر این دوربین ها، یا یک پورت کانکتور TypeC, MicroUSB, USB قرار دارد که با کمک این کانکتور ها می‌توانید دوربین را به تلفن همراه یا کامپیوتر خود متصل کنید، و یا یک مانیتور مخصوص قرار دارد که می‌توانید فیلم ها و عکس هایی که دوربین شما ضبط می‌کند را به صورت زنده مشاهده کنید.

دوربین های شلنگی در شغل های مختلفی مانند مکانیکی ها، لوله کشی ها و… کاربرد بسیار زیادی دارد.

این دوربین ها همان‌طور که ار اسم آن‌ها مشخص است، مانند یک شلنگ هستند و می‌توانند در هر سوراخ یا چاه و چاله ای قرار بگیرند و به فیلم‌برداری و عکس‌برداری بپردازند.

چرا دوربین شلنگی باید قابلیت پرتاب نور داشته باشد؟

همان‌طور که ابتدای مقاله اشاره کردیم، قابلیت پرتاب نور بسیار مهم است و شما هنگام خرید دوربین های شلنگی باید به این موضوع توجه داشته باشید که قابلیت پرتاب نور این دستگاه ها تا چه حد قدرت‌مند است.

در ادامه چند مورد از علت های اهمیت داشتن قابلیت پرتاب نور را مثال خواهیم زد.

– ۱دید در شب: شما اگر قصد داشته باشید دوربین خود را در چاه ها، لوله‌ها یا فضاهایی مانند این دو قراردهید، قطعاً با تاریک بودن آن فضاها مواجه خواهید شد. اگر دوربین شما قابلیت پرتاب نور نداشته باشد، فیلم‌برداری برای شما بسیار سخت خواهد بود تصاویری که مشاهده و ضبط می‌کنید، به علت تاریک بودن فضا وضوح خوبی نخواهند داشت.

– ۲فوکوس بهتر: قابلیت تمرکز یا فوکوس خودکار، یکی از کاربردی قابلیت های یک دوربین است، اما اگر دوربین شلنگی شما از قابلیت پرتاب نور بهره مند نباشد، شما نمی‌توانید سوژه‌ی دل‌خواه خود را درست تشخیص دهید و روی آن فوکوس کنید تا بتوانید دقیق‌تر آن را مشاهده کنید.

– ۳دید رنگی: قابلیت پرتاب نور بالا به شما کمک می‌کند تا بتوانید محیط تحت پوشش دوربینتان را، با کیفیت بالاتر و به صورت رنگی مشاهده کنید و به صورت دقیق به بررسی و مشاهده‌ی جزئیات محیط بپردازید

معرفی دوربین شلنگی با قابلیت پرتاب نور بالا

حتماً تاکنون متوجه اهمیت بالای قابلیت پرتاب نور دوربین های شلنگی شده اید. این دستگاه ها مدل ها و مشخصات بسیار متنوع و مختلفی دارند و پیدا کردن یک دوربین شلنگی مناسبی که قابلیت پرتاب نور قدرتمندی داشته باشد، کار آسانی نیست.

آیا شما به دنبال یک دوربین شلنگی هستید که از علاوه بر کیفیت پرتاب نور قدرتمند، از کیفیت لنز و فیلم‌برداری بسیار بالایی هم برخودار باشد؟ داری تک بهترین انتخاب شماست.

دوربین شلنگی های صنعتی برند داری تک، یک نوع از دوربین های آندوسکوپی هستند که از قابلیت های بسیار زیادی برخودار هستند.

این دوربین ها در مقایسه با رقبای خود، کیفیت خیلی مناسبی دارند.

چند مورد از ویژگی های دوربین های صنعتی شلنگی داری تک عبارت‌اند از:

– ۱ دید در شب: درون دوربین های شلنگی داری تک، تعدادی چراغ LED کارگذاری شده است که می‌توانید در محیط های تاریک و کم‌نور به صورت واضح تصاویر را ثبت و مشاهده کنید.

– ۲کیفیت دوربین: کیفیت لنز و حس‌گر دوربین های داری تک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به شما امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری با کیفیت Full HD را می‌دهند. شما می‌توانید با کمک این لنز ها، به صورت دقیق و با جزئیات کامل تصاویر ضبط‌شده را بررسی کنید.

– ۳مقاومت دوربین: شلنگ و سری دوربین‌های داری تک از مواد اولیه‌ی بسیار باکیفتی ساخته شده‌اند و تقویت‌شده هستند. هنگام برخورد اجسام احتمالی با دوربین، هیچ مشکلی برای آن‌ها پیش نخواهد آمد.

– ۴ ضد آب و ضد غبار: این دستگاه ها به شکلی ساخته شده اند که قابل استفاده در تمامی محیط ها با شرایط آب و هوایی نامساعد باشند.

در مکان هایی مانند چاه ها که امکان وجود گرد و غبار است یا مکان هایی مانند لوله های آب یا سایر لوله ها که احتمال وجود رطوبت یا آب در آن‌ها زیاد است، شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید فیلم‌برداری کنید

دوربین های شلنگی صنعتی داری تک از طول سیم بسیار متنوعی برخودار هستند و شما می‌توانید این دوربین ها را در هر ابعادی که دل‌خواهتان بود تهیه و استفاده کنید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با این دوربین ها، به سایت فروشگاه آنلاین داری تک مراجعه کنید.

داری تک چیست؟

فروشگاه داری تک در یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزاتی کشور است که در زمینه‌ی ساخت دوربین شلنگی های مقاوم فعالیت دارد.

داری تک علاوه بر تولید دوربین های شلنگی صنعتی، در زمینه‌ی فروش لوازم تجهیزاتی ایمنی نیز فعالیت دارد.

فروشگاه داری تک با تجربه‌ای بیش از ۱۵ سال در حوزه‌ی واردات و فروش لوازم امنیتی، توانسته بهترین و باکیفیت ترین محصولات از جمله دوربین های مداربسته، آشکارساز ها، ردیاب ها، دوربین های آندوسکوپی و… را جهت مادرجندگی بهتر و امن‌تر شما عزیزان تهیه و جمع‌آوری کند.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با مشخصات دوربین های آندوسکوپی داری تک و محصولات دیگر آن‌ها و هم‌چنین مشاهده‌ی قیمت اجناس، به وب‌سایت رسمی فروشگاه داری تک مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.