تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 17:55
کد خبر : 43302

همه شهرداران شامل قانون بازنشستگی می شوند

آرمان شرق: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بر اساس تمام مستندات و برداشت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود. به گزارش آرمان شرق، اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان

آرمان شرق: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بر اساس تمام مستندات و برداشت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود.

به گزارش آرمان شرق، اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل شهردار تهران نیز می‌شود یا نه؛ بیان کرد: بر اساس تمامی مستندات و کارشناسی‌هایی که بر روی این موضوع انجام شده و هم چنین برداشت از قانون، این قانون شامل تمامی شهردارها و حتی شهردار تهران نیز می‌شود. در قانون به طور صریح هیچ استثنایی در خصوص شهردارها وجود ندارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: لذا باید هرچه سریعتر بخش‌های مرتبط پیگیر باشند تا جایگزینی مناسب پیدا کنند. تا ۸/۲۴ فرصت دارند به موضوع رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: از نظر من شورای شهر تهران و سایر بخش‌ها که این قانون مشمول آنها می‌شود به جای از دست دادن فرصت؛ باید در پی گزینش نیروهای متخصص و جدید باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.