تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 7:13
کد خبر : 136232

جذابیت های بیمه های عمر و جامع آرامش زندگی پارسیان

جذابیت های بیمه های عمر و جامع آرامش زندگی پارسیان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:بیمه پارسیان، طراحی محصولات جدیدی را در زمینه بیمه های زندگی و مستمری در دست اقدام دارد که از جمله مهمترین آن ها بیمه نامه مستمری می باشد تا بدینوسیله موجب آرامش خاطر افراد جامعه شود.

جذابیت های بیمه های عمر و جامع آرامش زندگی پارسیان

آرمان امروز : در دنیای کنونی و با فراز و نشیب هایی که در زندگی وجود دارد و اینکه از فردای خود بی خبر هستیم، باید از خود پرسید چگونه می شود تدبیری برای آینده داشت و برای آن برنامه ریزی نمود. همه ما علاقمندیم در زمان بازنشستگی رفاه بیشتری داشته باشیم و زمان بیشتری را در کنار خانواده سپری کرده و از آن لذت ببریم و همچنین چتر حمایتی در زمان اتفاقات ناگوار و بروز حوادث داشته باشیم، به همین دلیل بیمه های عمر و زندگی مورد نیاز همه اقشار جامعه است. با کمی جستجو در بیمه های زندگی با بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان از طرح های جدید شرکت بیمه پارسیان مواجه می شویم که در ذیل به معرفی جذابیت های آن پرداخته می شود. شرکت بیمه پارسیان در طرح جدید بیمه های زندگی با عنوان بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان محصولی ارایه کرده است که ترکیبی از سرمایه‌گذاری و بیمه می باشد، در واقع وجه تمایز بیمه های زندگی با سایر روش های سرمایه گذاری، در واقع امکان سرمایه گذاری بدون ریسک و مطمئن در کنار وجود یکسری پوشش‌های بیمه‌ای می باشد که آسایش و اطمینان بیشتری را برای افراد فراهم می کند.

بیمه پارسیان در طرح جامع آرامش زندگی پارسیان جنبه‌های سرمایه‌گذاری و بیمه ای را بهبود بخشیده و پوشش های بیمه ای آن را به بیش از ۱۰ نوع پوشش افزایش داده است ضمن آن که از جنبه سرمایه‌گذاری آن نیز، با بهبود محاسبات بیمه نامه اندوخته بیشتری برای بیمه گزار ایجاد می کند. بازار هدف این بیمه تمام آحاد جامعه و طبقات آن را شامل می شود چون سرمایه‌گذاری آن خرد بوده و مردم می‌توانند پس‌اندازهای خرد خود را در آن مدیریت کنند و این طریق سرمایه گذاری را انجام دهند. به عبارت دیگر از حق بیمه ای که پرداخت می شود، بخشی بابت هزینه‌های بیمه‌ای بیمه نامه بوده و مابقی به عنوان اندوخته سرمایه گذاری افراد ذخیره می شود و به آن سود تضمینی و بلندمدت تعلق گرفته و در کنار آن سود مشارکت در منافع که بخش مازاد سود حاصله در سرمایه گذاری شرکت بیمه بر روی ذخایر ریاضی بیمه نامه در بخش‌های بازارهای مالی است اضافه شده و اندوخته بیمه نامه فرد را تشکیل میدهد. در پایان قرارداد یا حین قرارداد افراد می توانند از این مزایا در قالب وام، همچنین برداشت از اندوخته و بازخرید استفاده کنند.

در تدبیر شرکت بیمه پارسیان بخشی از این بیمه نامه، بیمه پوشش فوت است که مبلغ سرمایه به ذینفعان که در قرارداد تعیین شده پرداخت می شود و از طرفی معافیت های مالیاتی نیز دارد. همچنین یکسری پوشش های اختیاری نیز در آن وجود دارد که در صورت بروز حادثه، از کار افتادگی و بروز بیماری های صعب العلاج فرد تعلق می گیرد.

علاوه بر این مطابق ماده ۱۱ آیین نامه ۶۸ بیمه مرکزی ج.ا.ا شرکت های بیمه حداقل ۸۵ درصد از منافع حاصل از سرمایه گذاری اندوخته بیمه نامه ها را به خود بیمه گزار اختصاص می‌دهند که به اندوخته بیمه نامه اضافه می شود و البته واریز سود آن نیز به صورت مرکب می باشد.

دیگر مزایای آن عدم وجود جریمه دیرکرد است چرا که پرداخت سود ها به صورت روزشمار می باشد. در بخش دیگر این بیمه نامه انواع معافیت های مالیاتی بر درآمد، عایدی و ارث نیز وجود دارد. مزیت دیگر طرح اینکه روی این بیمه نامه می توانید وام بدون ضامن و وثیقه دریافت کنید که بعد از دو سال به میزان ۹۰ درصد ارزش بازخریدی آن پرداخت می شود. دریافت ارزش بازخریدی بیمه نامه در پایان قرارداد به صورت یکجا امکان پذیر بوده و هم می توانید در قالب مستمری بازنشستگی آن را دریافت نمایید.

سرمایه فوت تا سقف ۲ میلیارد تومان بوده و پوشش فوت با حادثه تا پنج برابر فوت می باشد که افراد می توانند آن را انتخاب کنند. نقص عضو سقف یک میلیارد تومان بوده، هزینه پزشکی بروز حادثه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است غرامت روزانه بستری در صورت حادثه از روز چهارم تا ۹۰ روز، روزانه ۵ میلیون تومان قابل دریافت است. مهم دیگر امراض خاص است که بیش از ۳۰ نوع بیماری در آن تعریف شده و مبلغ آن تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. پوشش از کار افتادگی معادل یک میلیارد تومان است و یا مستمری آن که تا ۴ برابر آخرین حق بیمه پرداختی به مدت ۱۲ سال قابل پرداخت می باشد. همچنین این بیمه نامه علاوه بر بیمه شده، بیمه گزار را نیز پوشش خواهد داد.

سود قطعی بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۲ درصد بوده و همچنین به طور میانگین در چند سال گذشته نیز این میزان در حدود ۲۲ درصد بوده است.

یکی از وجه تمایزات در مورد فوت افراد این است که اگر سرمایه ای در بانک و دیگر مراکز باشد تا زمان انحصار وراثت مبالغ بلوکه می‌شود ولی در بیمه در صورت فوت در زمان بسیار کوتاه بدون انحصار وراثت و بدون کسر مالیات طبق قرارداد مبالغ به نسبت ذینفعان تعیین شده در قرارداد پرداخت می شود.

ضمن آن که بیمه پارسیان، طراحی محصولات جدیدی را در زمینه بیمه های زندگی و مستمری در دست اقدام دارد که از جمله مهمترین آن ها بیمه نامه مستمری می باشد تا بدینوسیله موجب آرامش خاطر افراد جامعه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.