تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 23:37
کد خبر : 146045

تیم ملی/جای این دو بازیکن خیلی خالی است

تیم ملی/جای این دو بازیکن خیلی خالی است

آرمان شرق-گروه ورزش:ایران یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا است و با تیم های امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است.در فهرست قلعه نویی جای دو بازیکن به شدت خالی است و حضور آنها می توانست کمک زیادی به تیم در این رقابت بزرگ کند.

تیم ملی/جای این دو بازیکن خیلی خالی است

شفقنا ورزشی- در فهرست تیم ملی فوتبال ایران جای دو بازیکن بسیار احساس می شود و حضور آنها می توانست به تیم امیر قلعه نویی کمک زیادی کند.

امیر قلعه نویی فهرست رسمی تیم ملی فوتبال ایران را برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ اعلام کرد.

ایران یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا است و با تیم های امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است.

در فهرست قلعه نویی جای دو بازیکن به شدت خالی است و حضور آنها می توانست کمک زیادی به تیم در این رقابت بزرگ کند.

محمد امین حزباوی

او پدیده فصل قبل لیگ برتر بود و توانست با پیراهن فولاد عملکرد درخشانی از خود چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

استعداد یاب های باشگاه السد حزباوی را شناساسی کردند و این بازیکن با قراردادی طولانی مدت و ۵ ساله راهی السد شد و جالب اینکه به عنوان گران ترین انتقال فصل لیگ ایران انتخاب شد.

حزباوی بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را هم بر بازو بست و نشانه های یک مدافع بزرگ و آینده دار را دارد. این بازیکن جوان در دیدارهای اخیر السد در ترکیب اصلی به میدان رفته و نمایش بسیار خوبی از خود نشان داده است. قطری ها به شدت به این بازیکن علاقه دارند و حتی بحث تغییر تابعیت او برای حضور در تیم ملی فوتبال قطر هم مطرح شد.

قلعه نویی با دعوت کردن این بازیکن به اردوهای قبلی تیم ملی نشان داد که او را زیر نظر دارد اما در عین ناباوری این بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی قرار نگرفت و قلعه نویی ترجیح داد یک مدافع ۳۴ ساله و همچنین مدافعی را که به تازگی از دوران مصدومیت خارج شده بود به تیم ملی دعوت کند اما حزباوی را خط زند.

بارها هشدار داده شده است که تیم ملی فوتبال ایران نیاز به جوان گرایی در خط دفاعی خود دارد. حزباوی باتوجه به حضور در السد می توانست کمک زیادی به تیم ملی کند و با حضور در جام ملت های آسیا برای رقابت های بزرگ دیگر تجربه لازم را به دست آورد اما کادر فنی تیم ملی این فرصت مهم را از او گرفت.

احمد نوراللهی

دومین بازیکنی که جای خالی او به شدت در فهرست قلعه نویی احساس می شود احمد نوراللهی است. تیم ملی در بازی های اخیر خود به وضوح نشان داد که در میانه میدان به بازیکنی مانند نوراللهی نیاز دارد.

نوراللهی به خاطر مسائل انضباطی ار ازدوی تیم ملی خط خورد. قلعه نویی می توانست به خاطر منافع ملی و تیمی از  این بازیکن گذشت کند تا نوراللهی آماده تیم را در قطر همراهی کند.

این بازیکن در دیدارهای اخیر الوحده آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده و به طوریکه در جدول بهترین پاسورها در رده دوم است.

قلعه نویی به جای نوراللهی تصمیم گرفت که امید ابراهیمی را با ۳۶ سال سن به اردوی تیم ملی فراخواند البته ابراهیمی هم بازیکنی بسیار آماده  و در الشمال عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.