تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 0:54
کد خبر : 144374

تلخ‌ترین شب‌های یحیی در آزادی

تلخ‌ترین شب‌های یحیی در آزادی

آرمان شرق-گروه ورزش:شکست خانگی مقابل الدحیل پس از ناکامی‌های چند هفته اخیر پرسپولیس باعث شد کاسه صبر هواداران این تیم لبریز شود و به تندی از یحیی گل‌محمدی انتقاد کنند. این نخستین‌بار در دوران مربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس است که از سوی هواداران به‌این‌صورت از او انتقاد می‌شود و این موضوع سه‌شنبه‌شب را به یکی از تلخ‌ترین خاطرات مربیگری یحیی در ورزشگاه آزادی تبدیل کرد.

تلخ‌ترین شب‌های یحیی در آزادی

تلخ‌ترین شب‌های یحیی در آزادی

شرق: شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا یکی از تلخ‌ترین خاطرات یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی را رقم زد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس شکست تلخی را در خانه مقابل الدحیل تجربه کرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. شکست خانگی مقابل الدحیل پس از ناکامی‌های چند هفته اخیر پرسپولیس باعث شد کاسه صبر هواداران این تیم لبریز شود و به تندی از یحیی گل‌محمدی انتقاد کنند. این نخستین‌بار در دوران مربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس است که از سوی هواداران به‌این‌صورت از او انتقاد می‌شود و این موضوع سه‌شنبه‌شب را به یکی از تلخ‌ترین خاطرات مربیگری یحیی در ورزشگاه آزادی تبدیل کرد.

بدون‌شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات مربیگری گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ رقم خورد؛ جایی که پرسپولیس پس از تساوی ۲-۲ در فینال جام حذفی مقابل سپاهان، در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ شکست خورد و قهرمانی را از دست داد. شکست در آن مسابقه باعث اتمام نخستین دوره حضور گل‌محمدی در پرسپولیس شد. گل‌محمدی که آن فصل در نیم‌فصل دوم جانشین مانوئل ژوزه شده بود، توانسته بود با کسب نتایج مناسب جایگاه خوبی در پرسپولیس پیدا کند؛ ولی ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شرایط را برای او تغییر داد. البته حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی مهدی مهدوی‌کیا و اشک‌های پس از خداحافظی غریبانه در ورزشگاه آزادی هم تأثیر زیادی روی جدایی گل‌محمدی و رقم‌خوردن یکی از بدترین اتفاقات مربیگری او داشت.

دومین خاطره تلخ مربیگری یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی به دربی برگشت لیگ بیست‌ویکم برمی‌گردد؛ جایی که پرسپولیس امیدوار بود با ثبت نخستین باخت فصل استقلالِ مجیدی به کورس قهرمانی برگردد. تا قبل از دقیقه ۸۱ مسابقه همه چیز به سود پرسپولیس بود و این تیم در آستانه برد قرار داشت؛ اما رودی ژستد با یک ضربه سر به تعویض طلایی فرهاد مجیدی تبدیل شد و به رؤیای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس پایان داد. البته تنها اتفاق تلخ این بازی برای گل‌محمدی توقف مقابل استقلال نبود؛ او که پس از دریافت گل به‌شدت از تصمیم مهدی سیدعلی در جلوگیری از انجام تعویض عصبانی بود، به‌شدت با او درگیر شد و شاید اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند، اتفاقات بدتری رقم می‌خورد.

آخرین خاطره تلخ گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی هم شب گذشته مقابل الدحیل رقم خورد؛ جایی که پرسپولیس امیدوار بود با حمایت هواداران خود حریف قطری را شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؛ اما در نهایت شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. شکست مقابل الدحیل در کنار عملکرد ضعیف پرسپولیس در چند ماه اخیر باعث شد هواداران به‌شدت از عملکرد یحیی گل‌محمدی انتقاد کنند. پرسپولیس با هدایت یحیی در شش بازی آخر خود موفق به کسب برد نشده و در یک بحران بزرگ قرار دارد. دربی ۲۳ آذر مقابل استقلال فرصت مهمی برای گل‌محمدی است تا با کسب یک برد تمام انتقادات را به تمجید تبدیل کند؛ اما در صورت شکست، ممکن است چهارمین خاطره تلخ یحیی در آزادی منجر به جدایی دوباره‌اش از پرسپولیس شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.