تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 1:18
کد خبر : 148942

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور / پنجره زلزله ساز!

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور / پنجره زلزله ساز!

آرمان شرق-گروه ورزش:در صورت باز شدن پنجره‌ها از اکثر نفرات جدید تیمش استفاده خواهد کرد. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم ویرا هیچ چاره‌ای ندارد جز آنکه تراکتور را ببرد وگرنه کارش بسیار سخت خواهد شد. از نظر جدولی هم پرسپولیس محکوم به برد است و حتی مساوی، یک شکست خفیف برای آنها قلمداد می‌شود.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور / پنجره زلزله ساز!

زلزله در ترکیب پرسپولیس

به گزارش ۹ صبح، در صورتی که پنجره های پرسپولیس باز شود اوسمار ویرا حداقل از سه بازیکن جدید تیمش مقابل تراکتور استفاده می کند.

پرسپولیسی‌ها و رضا درویش خبر از پرداخت مالیات رادوشویچ دادند و ۱۰ میلیارد تومان ناقابل هم این قضیه آب خورده است! حالا اینکه چرا پرسپولیسی‌ها زودتر اقدام نکردند، یک بحث است و بحث دیگر اینکه باید دید آیا در نهایت با پرداخت مالیات رادو و طلب رضا اسدی پنجره‌های پرسپولیس به طور رسمی باز می‌شود یا نه؟

به هر حال فیفا باید این مسئله را تأیید کند تا پنجره‌ها باز شود و پرسپولیس و اوسمار بتوانند از بازیکنان جدید خود در بازی امروز با تراکتور که بازی سختی هم هست، استفاده کنند. در آن صورت احتمال اینکه عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر در ترکیب اصلی قرمزهای پایتخت قرار بگیرند، زیاد است. از فحوای صحبت‌های اوسمار ویرا هم چنین برمی‌آید که در صورت باز شدن پنجره‌ها از اکثر نفرات جدید تیمش استفاده خواهد کرد. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم ویرا هیچ چاره‌ای ندارد جز آنکه تراکتور را ببرد وگرنه کارش بسیار سخت خواهد شد. از نظر جدولی هم پرسپولیس محکوم به برد است و حتی مساوی، یک شکست خفیف برای آنها قلمداد می‌شود. به طور حتم حضور بازیکنان جدید از نظر روحی روانی هم به پرسپولیس کمک می‌کند. از نظر فنی هم قطعاً امثال اورونوف و آل‌کثیر خیلی می‌توانند در فاز هجومی به تیم‌شان کمک کنند به خصوص اگر از نظر بدنی آماده باشند.

پرسپولیس که بازی رفت را در تبریز برده بود، به لحاظ جدولی هم با بردن دوباره تراکتور امیدوار می‌شود. تبریزی‌ها با ستاره‌ای چون ریکاردو آلوز در خط میانی تیمی باهوش و پرمهره محسوب می‌شوند. امثال شجاع، حسین‌زاده، نعمتی، مهدی عبدی و… هم می‌توانند در این بازی مهره‌های ویژه‌ای محسوب شده و به تیم‌شان کمک کنند.

فراموش نکنیم که تراکتور با یک بازی کمتر ۲۸ امتیاز دارد و مثل پرسپولیس هنوز خود را مدعی قهرمانی می‌داند. ضمن اینکه تراکتوری‌ها مربی خوبی هم دارند و پاکو خمز به شدت کارکشته‌تر از اوسمار ویرا به نظر می‌رسد. تراکتور اگر در تهران پرسپولیس را ببرد (کاری که فصل گذشته کرد) این تیم را در جدول می‌گیرد اما اگر پرسپولیسی‌ها برنده شوند، با یک تیر دو نشان می‌زنند؛ هم خودشان را در جدول بالا می‌کشند و هم یکی از مدعیان (تراکتور) را تا حدی از بقیه دور می‌کنند./ منبع: خبرورزشی

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۱۷ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ میزبان تراکتور خواهد بود.۱۴۰۲

ترکیب پرسپولیس :

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.