تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 9:02
کد خبر : 36334

تاریخ سازی ووشوکار ایرانی در بازی های آسیایی

تاریخ سازی ووشوکار ایرانی در بازی های آسیایی

آرمان شرق:تالوکار تیم ملی ووشو با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی تاریخ ساز شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا،‌ از صبح امروز (سه‌شنبه) ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ در سومین روز رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی “زهرا کیانی” به عنوان آخرین نماینده ایران در بخش تالو به مصاف رقبای خود رفت که توانست نخسین

آرمان شرق:تالوکار تیم ملی ووشو با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی تاریخ ساز شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا،‌ از صبح امروز (سه‌شنبه) ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ در سومین روز رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی “زهرا کیانی” به عنوان آخرین نماینده ایران در بخش تالو به مصاف رقبای خود رفت که توانست نخسین مدال نقره بانوان تالوکار ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی در این رشته را کسب کند.

کیانی روز یکشنبه که در فرم “جین شو” با امتیاز ۹.۷۰ در رتبه دوم ایستاده بود، امروز در فرم “چیانگ شو” به اجرای فرم پرداخت و به امتیاز ۹.۷۱ رسید. کیانی در مجموع دو فرم “جین شو و چیانگ شو” با امتیاز ۱۹.۴۱ در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

نماینده چین در مجموع با امتیاز ۱۹.۴۹ به مدال طلا رسید و تالوکار ویتنام با ۱۹.۴۰ بر سکوی سومی ایستاد، کیانی با این مدال نقره به نخستین بانوی تالوکار ایران تبدیل شد که در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.