تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 22:15
کد خبر : 132225

بیرانوند رفتنی شد؟/النصر و ۶۰ میلیارد تومان برای بیرو

بیرانوند رفتنی شد؟/النصر و ۶۰ میلیارد تومان برای بیرو

آرمان شرق-گروه ورزش:بیرانوند مدعی است مدیران تیم به دنبال اجرای تعهدات خود نیستند و در جلسه‌ای که با حضور مدیربرنامه وی نیز برابر رضا درویش صورت گرفته، بحث‌های صمیمانه بین طرفین شکل نگرفته است.تا جایی که انتقال این بحث‌ها از سوی مدیربرنامه وی به بیرانوند باعث شدت عصبانیت گلر ملی‌پوش پرسپولیس که اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است، شده است. در این بین ماجرا تا جای شدیدی اکنون بیخ پیدا کرده بیرانوند مدعی شده با ادامه این شرایط و ادامه حضور درویش، او در این تیم کار را دنبال نخواهد کرد

بیرانوند رفتنی شد؟/النصر و ۶۰ میلیارد تومان برای بیرو

اختصاصی: پرسپولیس یا جای بیرانوند است یا درویش!

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که بابت برخی مطالبات خود که از موعد آن چندی است گذشته به باشگاه نامه زده بود، امروز مدیربرنامه خود را برای پیگیری این موضوع راهی باشگاه کرد تا در جلسه با مدیران تیم به بحث در این خصوص بپردازند.

بنا بر اخباری که به دست آورده، جلسه میان مدیربرنامه علیرضا بیرانوند و رضا درویش به نتیجه خاصی نرسیده و ظاهرا دلخوری‌هایی نیز بین طرفین ایجاد شده است.

بیرانوند که بخش زیادی از مطالبات فصل خود را از باشگاه طلبکار است و حتی نامه‌ای چندی پیش به باشگاه در این خصوص ارسال کرده بود، هنوز به نتیجه‌ای در این رابطه نرسیده است.

اتفاقی که باعث شده تا اکنون مدیر برنامه او به دعوت باشگاه در جلسه با رضا درویش مدیرعامل سرخ‌ها قرار گیرد اما گفته می‌شود این جلسه با پایان خوبی همراه نبوده است و عصبانیت علیرضا بیرانوند را نیز به همراه داشته است تا به دنبال تصمیم جنجالی باشد.

گلر شماره یک پرسپولیس که در این فصل نیز توانسته بود نقش غیرقابل انکاری در مسیر دستیابی سرخ‌ها به دو عنوان قهرمانی ایفا کند، با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار داشت اما قلبا به دنبال این بود تا همکاری خود را با سرخ‌ها ادامه دهد و طبق وعده‌ای که داده بود چالش رویایی خود را در آسیا برای به سرانجام رساندن هدف طلایی قهرمانی دنبال کند.

با این حال اتفاقات جلسه امروز کاملا او را عصبانی کرده و از اینکه نتوانسته طی این جلسه به خواسته به حق خود دست یابد، گلایه تندی دارد. بیرانوند مدعی است که برخلاف وعده‌های ابتدای فصل اکنون مدیران تیم به دنبال اجرای تعهدات خود نیستند و در جلسه‌ای که با حضور مدیربرنامه وی نیز برابر رضا درویش صورت گرفته، بحث‌های صمیمانه بین طرفین شکل نگرفته است.

تا جایی که انتقال این بحث‌ها از سوی مدیربرنامه وی به بیرانوند باعث شدت عصبانیت گلر ملی‌پوش پرسپولیس که اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است، شده است. در این بین گفته می‌شود ماجرا تا جای شدیدی اکنون بیخ پیدا کرده و گفته می‌شود بیرانوند مدعی شده با ادامه این شرایط و ادامه حضور درویش، او در این تیم کار را دنبال نخواهد کرد

با وجود تلاش باشگاه پرسپولیس برای رفع اختلاف با علیرضا بیرانوند، ظاهراً همچنان این اختلاف پابرجاست و پرداخت مطالبات این بازیکن به معضلی جدی برای مدیران پرسپولیس تبدیل شده است.بیرانوند که چند روز پیش به طور رسمی نوتیس (اخطار رسمی) به باشگاه فرستاده، مدعی است با احتساب آپشن‌های قرارداد خود چیزی نزدیک به هشت میلیارد تومان از باشگاه طلب دارد و این مبلغ باید تا پایان مهلت تعیین شده پرداخت شود، موضوعی که ظاهراً باشگاه پرسپولیس آن را قبول ندارد و معتقد است این بازیکن ۸۴ درصد از قرارداد خام فصل گذشته را دریافت کرده است و مبلغ پاداش‌ها نیز پس از محاسبه و نشست طرفین پرداخت خواهد شد.بیرانوند در قرارداد خود آپشن‌هایی مانند قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین کلین‌شیت و پیروزی در دربی را دارد که حالا همگی آنها باید به این بازیکن پرداخت شود.دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با پیشنهادات جدی از تیم‌های عربستانی مواجه شده است.

بیرانوند رفتنی شد؟

باشگاه النصر برای بخدمت گیری علی بیرو عددی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان کنار گذاشته است که از این ملبغ ۲۵۰ هزار دلار باتوجه به بند فسخ این دروازه بان به تیم پرسپولیس می رسد.

باشگاه النصر برای بخدمت گیری علی بیرو عددی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان کنار گذاشته است که از این ملبغ ۲۵۰ هزار دلار باتوجه به بند فسخ این دروازه بان به تیم پرسپولیس می رسد.

علیرضا بیرانوند از طریق مدیر برنامه هایش تلاش می کند، در فصل جدید به یک تیم عربستانی ملحق شود.

النصر که کریس رونالدو را در اختیار دارد، تیمی است که برای بخدمت گیری علیرضا بیرانوند وارد مطالعه روی این دروازه بان شده است و گفته می شود در صورتی که مذاکرات خوب پیش رود، این دروازه بان بعد از همراهی تیم ملی در کافا راهی ریاض می شود تا با مدیران باشگاه النصر وارد مذاکره شود.

 

باشگاه النصر برای بخدمت گیری علی بیرو عددی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان کنار گذاشته است که از این ملبغ ۲۵۰ هزار دلار باتوجه به بند فسخ این دروازه بان به تیم پرسپولیس می رسد.

 

این جابجایی در صورت انجام پرسپولیس را مجاب می کند که یک دروازه بان جدید بخدمت بگیرد که این دروازه بان خارجی خواهد بود. باشگاه پرسپولیس این بار تلاش خواهد کرد، دروازه بانی قوی تر از رادو به ترکیب تیم اضافه می کند. این حساسیت یحیی گل محمدی است و گفته برای تکرار قهرمانی باید دروازه بانی در حد و اندازه علی بیرو به ترکیب تیم اضافه کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.