تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 6:37
کد خبر : 134477

اوضاع استقلال و روزهایی که باز هدر می‌رود

اوضاع استقلال و روزهایی که باز هدر می‌رود

آرمان شرق-گروه ورزشکدر‌حالی‌که اولین اصل مورد نیاز این دوره یعنی مربی بدن‌ساز حضور ندارد و معلوم نیست کی و کجا به تیم اضافه می‌شود؟ بالطبع یا تیم بدون بدن‌سازی اصولی لیگ را شروع می‌کند یا دوره بدن‌سازی، زمان آماده‌سازی تاکتیکی را اشغال خواهد کرد و تا بدن‌ها رها شود، چند بازی از لیگ را باید فداشده دانست و شاید یکی از آنها هم بازی هفته پنجم یعنی دربی باشد و آن وقت شروع معضلاتی حادتر…! هنوز خبری از دستیاران خارجی که قرار بود یکی از آنها دستیار اول و تمرین‌دهنده باشد،  هم نیست! استقلال تا اینجای کار با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کند که حدود نیمی از آنها نیز قرار بود در فهرست خروجی قرار گیرند

اوضاع استقلال و روزهایی که باز هدر می‌رود

بالغ بر ۲۰ روز دیگر سوت آغاز فصل جدید لیگ برتر به صدا درمی‌آید؛ ولی هنوز باشگاه استقلال از سایر تیم‌ها کم‌کارتر بوده و به نوعی از آنها عقب مانده است! رفت‌و‌آمد مدیران باشگاه در برهه حساس زمانی، از دست دادن فرصت طلایی نقل‌و‌انتقالات، نبود پول، مشکل بدهی به سازمان لیگ، روزهایی که بدون دستاورد باز از دست می‌رود و تیمی نصفه‌ونیمه، گویای اوضاع باشگاهی است که قرار است برای قهرمانی وارد لیگ شود!

 بالغ بر ۲۰ روز دیگر سوت آغاز فصل جدید لیگ برتر به صدا درمی‌آید؛ ولی هنوز باشگاه استقلال از سایر تیم‌ها کم‌کارتر بوده و به نوعی از آنها عقب مانده است! رفت‌و‌آمد مدیران باشگاه در برهه حساس زمانی، از دست دادن فرصت طلایی نقل‌و‌انتقالات، نبود پول، مشکل بدهی به سازمان لیگ، روزهایی که بدون دستاورد باز از دست می‌رود و تیمی نصفه‌ونیمه، گویای اوضاع باشگاهی است که قرار است برای قهرمانی وارد لیگ شود! بالغ بر ۱۰ روز از آغاز تمرینات استقلال و فصل حساس آماده‌سازی با اولویت بدن‌سازی می‌گذرد؛ در‌حالی‌که اولین اصل مورد نیاز این دوره یعنی مربی بدن‌ساز حضور ندارد و معلوم نیست کی و کجا به تیم اضافه می‌شود؟ بالطبع یا تیم بدون بدن‌سازی اصولی لیگ را شروع می‌کند یا دوره بدن‌سازی، زمان آماده‌سازی تاکتیکی را اشغال خواهد کرد و تا بدن‌ها رها شود، چند بازی از لیگ را باید فداشده دانست و شاید یکی از آنها هم بازی هفته پنجم یعنی دربی باشد و آن وقت شروع معضلاتی حادتر…! هنوز خبری از دستیاران خارجی که قرار بود یکی از آنها دستیار اول و تمرین‌دهنده باشد،  هم نیست! استقلال تا اینجای کار با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کند که حدود نیمی از آنها نیز قرار بود در فهرست خروجی قرار گیرند و چه در این فهرست باشند یا نه، در قواره استقلال نبوده و نیستند! در بعد بازیکنان جدید نیز فقط موفق به جذب دو نفر شدند و سه‌ تای دیگر را رقبا ربودند و فرصتی طلایی در‌این‌میان برای بازی بیهوده جذب بیرانوند هدر رفت! سه روز از آمدن مدیر جدید می‌گذرد و او با علم به مشکلات استقلال به دلیل تجربه کاری و مدرک کارشناسی ارشدش در مدیریت فوتبال، کاری را که باید بدون فوت وقت در ساعات آغازین مسئولیتش با یک تماس تلفنی انجام می‌داد، در عصر روز دوم، تازه آغاز کرد. آیا مدیر جدید که غریبه با فضای مدیریت فوتبال و استقلال نبود، نمی‌توانست در شامگاهی که مدیریتش محرز شد، با نکونام تلفنی صحبت کند و فهرست بازیکنان مدنظرش را بگیرد و در روز اول کاری‌اش، اقدامات ابتدایی مانند مکاتبه و مذاکره را انجام دهد؟ آیا سرمربی تیم نمی‌توانسته با یک تماس تلفنی با خطیر خواهان انجام مقدمات ورود دستیاران خارجی‌اش به‌ویژه مربی بدن‌ساز شود؟ به‌هر‌حال سه روز از انتخاب مدیر جدید نیز بدون اتفاقی خاص هدر رفت و در‌این‌میان باید به کوتاهی مدیریت و سرمربی، توأمان اشاره کرد. اینک نیز گویا بدهی ۷۰‌میلیاردی به سازمان لیگ، قرار است مشکل‌ساز شود و روزهایی را هدر دهد!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.