تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 9:06
کد خبر : 136521

امروز؛ سپاهان- تراکتور/ترکیب های پرستاره

امروز؛ سپاهان- تراکتور/ترکیب های پرستاره

آرمان شرق-گروه ورزش:در مهم‌ترین بازی هفته اول از ساعت ۱۹ سپاهان در اصفهان میزبان تراکتور خواهد بود. هر دو تیم از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی هستند که پیش از آغاز فصل هم درگیر برخی جدل‌های لفظی شدند. از همین ساعت هوادار میزبان مس رفسنجان خواهد بود که اعلام شد این بازی نیز بدون تماشاگر است! نهایتا اما از ساعت ۲۱:۳۰ استقلال ناآماده با کلی بحران و اتفاقات عجیب در آبادان میهمان نفت آبادان خواهد بود.

امروز؛ سپاهان- تراکتور/ترکیب های پرستاره

ترکیب پرستاره تراکتور برای بازی حساس
دنیای اقتصاد : مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام سه بازی به پایان می‌رسد. بر این اساس در مهم‌ترین بازی هفته اول از ساعت ۱۹ سپاهان در اصفهان میزبان تراکتور خواهد بود. هر دو تیم از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی هستند که پیش از آغاز فصل هم درگیر برخی جدل‌های لفظی شدند. از همین ساعت هوادار میزبان مس رفسنجان خواهد بود که اعلام شد این بازی نیز بدون تماشاگر است! نهایتا اما از ساعت ۲۱:۳۰ استقلال ناآماده با کلی بحران و اتفاقات عجیب در آبادان میهمان نفت آبادان خواهد بود.

ترکیب پرستاره تراکتور برای بازی حساس

ترکیب تراکتور برای اولین بازی لیگ بیست و سوم، قابل حدس است و البته پیچیدگی خاص خود را دارد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته، همچون فصل پیش، پاکو خمس شاگردانش را به اتاق آنالیز فرا خواند و در حالی که دو دستیار اسپانیایی، نکات را گوشزد می‌کردند، ترکیب نیز از روی کاغذ خوانده شد.

ترکیب تراکتور همراه با سورپرایزهای احتمالی خمس:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و محمد قنبری.

بولت تراکتورالبته در خط دفاعی شاید حداقل یک تغییر در اعلام ترکیب اصلی مشاهده کنید که احتمالا هواداران پروپاقرص تراکتور از آن تعجب نخواهند کرد.

بولت تراکتورخط حمله تراکتور گزینه‌های زیادی دارد اما خمس، حسین‌زاده را به عنوان مهاجم شماره یک انتخاب کرده است.

بولت تراکتوراین اولین بازی پورحمیدی برای تراکتور، دو فصل بعد از امضای قرارداد با این تیم است.

بولت تراکتورمحمد نادری که مدتهاست به تراکتور پیوسته، عملکرد خوبی در تمرینات داشته و در آخرین بازی دوستانه هم فیکس بازی کرد.

تراکتور ۲۰ ستاره در ترکیب خود دارد که همگی می‌توانند فیکس باشند اما خمس با سلایق خاص خود، بهترین‌ها را یکی بعد از دیگری گلچین کرده و به ترکیب اصلی فرستاده تا مقابل سپاهان بدرخشند.

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی افتتاحیه

ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را به صورت رسمی با یک مسابقه سخت آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی افتتاحیه

به گزارش “ورزش‌سه”، سپاهان با تغییرات قابل توجهی پا به لیگ بیست و سوم گذاشته است. اگرچه با وجود همین تغییرات مورایس سعی کرده که اسکلت تیمی نایب قهرمان شایسته فصل گذشته را حفظ کند.

طلایی پوشان اصفهانی فصل گذشته با کسب ۶۵ امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس ۶۶ امتیازی واگذار کردند. حالا دیگر هم سرمربی پرتغالی تیم و هم بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانند که نباید در هفته های اول فرصت سوزی کنند. پس با تمام وجود و توان به مصاف اول برابر تراکتور پا خواهند گذاشت.

در زیر مروری خواهیم داشت به ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتور:

در خط دروازه پیام نیازمند بار دیگر در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان محمد دانشگر و نیلسون جونیور هم دو دفاع میانی تیم خواهند بود، مگر اینکه سیاوش یزدانی با آمادگی خود در تمرینات این قاعده را برهم زده باشد.

1907501

در پست دفاع چپ و راست بدون شک بار دیگر شاهد حضور رامین رضائیان و میلاد زکی پور خواهیم بود.

در خط میانی که با توجه به جدایی ۴ بازیکن مورایس کار سختی برای چینش ترکیب دارد. با این حال می‌توان حضور محمد کریمی و رضا اسدی را قطعی دانست و بازیکن سوم از میان نفراتی چون محمد قربانی، احسان پهلوان یا فرشاد احمدزاده انتخاب خواهد شد.

درنهایت به بخش هجومی می رسیم که کادر فنی پرتغالی سپاهان دردسر شیرینی برای انتخاب سه بازیکن از میان چندین ستاره دارد و شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای شروع بازی بیشتر است. البته که کاوه رضایی و احسان پهلوان می‌توانند معادلات را برهم بزنند.

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد کریمی، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.