تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 10:05
کد خبر : 139131

امتیاز ویژه پرسپولیس نسبت به النصر

امتیاز ویژه پرسپولیس نسبت به النصر

آرمان شرق -گروه ورزش:به این ترتیب شاید تنها امتیاز مثبت پرسپولیس نسبت به النصر برای این دیدار، شرایطی که هواداران امکان حضور در استادیوم را ندارند، همین موضوع باشد که النصر در ورزشگاه آزادی تمرین نکرده و هیچ یک از بازیکنان این تیم تجربه بازی در این استادیوم مقابل پرسپولیس را ندارند.

امتیاز ویژه پرسپولیس نسبت به النصر

امتیاز ویژه پرسپولیس نسبت به النصر

به گزارش “ورزش سه”، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آخرین تمرین تیم‌ها در زمین رسمی مسابقه برگزار می‌شود تا به خصوص تیم میهمان با زمین چمن و شرایط استادیوم آشنا شوند و تا حدی وفق پیدا کنند.

اما در شرایطی که تیم النصر تمرین خود را برای ساعت ۱۸ برنامه‌ریزی کرده بود، ازدحام شدید در مقابل هتل محل اقامت این تیم و همچنین حضور پرشور هواداران کریستیانو رونالدو در برابر ورزشگاه آزادی، مدیران این  تیم را متقاعد کرد که حضور در هتل، بیشتر به سود این تیم است تا ریسک خروج و ورود دوباره به هتل را به جان بخرند.

به این ترتیب شاید تنها امتیاز مثبت پرسپولیس نسبت به النصر برای این دیدار، شرایطی که هواداران امکان حضور در استادیوم را ندارند، همین موضوع باشد که النصر در ورزشگاه آزادی تمرین نکرده و هیچ یک از بازیکنان این تیم تجربه بازی در این استادیوم مقابل پرسپولیس را ندارند.

1927282

بازیکنان پرسپولیس اما مدت‌هاست در ورزشگاه خالی آزادی با همین کیفیت چمن تمرین می‌کنند و روز دوشنبه نیز یک جلسه تمرینی یک ساعته را در استادیوم آزادی داشتند تا مهیای دیدار با النصر شوند.

البته شاید اگر هواداران پرسپولیس امکان همراهی تیمشان را داشتند، این موضوع بیشتر هم به ضرر النصر می‌شد اما حالا آنها تنها چالش بازی در زمین با کیفیت چمن حداقلی را پیش رو خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.