تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 0:40
کد خبر : 141253

اردوی آسیایی پرسپولیس زودتر آغاز می‌شود

اردوی آسیایی پرسپولیس زودتر آغاز می‌شود

آرمان شرق- گروه ورزش:تیم فوتبال پرسپولیس، سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود. با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرخپوشان ایران برای این بازی به روال دو مسابقه قبلی در لیگ قهرمانان، اردوی خود را زودتر آغاز می‌کنند.

اردوی آسیایی پرسپولیس زودتر آغاز می‌شود

اردوی آسیایی پرسپولیس زودتر آغاز می‌شود

به گزارش “ورزش سه” سرخپوشان ایران برای سومین پیکار خود در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از فردا به اردوی پیش از بازی خواهند رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس، سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.
با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرخپوشان ایران برای این بازی به روال دو مسابقه قبلی در لیگ قهرمانان، اردوی خود را زودتر آغاز می‌کنند.

پرسپولیس بازی اول لیگ قهرمانان خود را با شکست مقابل النصر به پایان رساند، اما یک برد روحیه بخش جلوی الدحیل در قطر کسب کرد و حالا شاگردان یحیی در اندیشه کسب دومین پیروزی هستند.

خبر خوش در اردوی پرسپولیس: کاپیتان پا به توپ شد

امید عالیشاه که پیش از بازی پیکان دچار مصدومیت شده بود از امروز به تمرینات اضافه شد.

خبر خوش در اردوی پرسپولیس: کاپیتان پا به توپ شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (شنبه) خود را در حالی انجام داد که کاپیتان هم در بخش‌هایی از این تمرین حضور داشت.

سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بخش نخست تمرین به مدت ۱۵ دقیقه در سالن بدنسازی بود که به کشش و نرمش اختصاص داشت. پس از آن بازیکنان به مدت ۵۰ دقیقه در زمین فوتبال حاضر بودند که بخش اعظم کار هم به تنیس فوتبال اختصاص داشت که با تحرک و نشاط زیادی همراه بود.

مهمترین اتفاق تمرین، حضور امید عالیشاه در بخش‌هایی از کار گروهی بود. او پس از آن که دقایقی از تمرین را زیر نظر کادر پزشکی بود به تمرینات گروهی اضافه شد.

روز گذشته نیز مهدی ترابی در تمرینات گروهی شرکت کرده بود و حالا هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا وضعیت میلاد سرلک و وحید امیری برای بازی سرخ‌ها در آسیا مشخص بشود.

1942667

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.