تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 21:14
کد خبر : 37499

آتش سوزی در ساختمان ۲۰۰ ساله لوکس/ تصاویر

آرمان شرق: فروشگاه پریمارک که در بنای تاریخی بلفست وجود داشت،  دچار حریق شد. زبانه‌های آتش از پشت بام بانک که قدمت ۲۳۳ ساله داشته، کاملا قابل روئیت بود. هزینه بازسازی این بانک ۳۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. نیرو‌های آتش نشانی به منظور نجات جان شهروندان فروشگاه را به سرعت تخیله کردند. آتش

آرمان شرق: فروشگاه پریمارک که در بنای تاریخی بلفست وجود داشت،  دچار حریق شد. زبانه‌های آتش از پشت بام بانک که قدمت ۲۳۳ ساله داشته، کاملا قابل روئیت بود. هزینه بازسازی این بانک ۳۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. نیرو‌های آتش نشانی به منظور نجات جان شهروندان فروشگاه را به سرعت تخیله کردند. آتش سوزی در طبقه پنجم ساختمان رخ داده بود که در حین عملیات ۳ بار دچار انفجار شد. علاوه بر آن، بخشی از پشت بام فروشگاه تخریب شد.

نیرو‌های پلیس ایرلند شمالی، مسیر منتهی به محل حادثه را بستند و مانع از ورود افراد به محل شدند، همچنین نیرو‌های شجاع آتش نشانی در حال خاموش کردن شعله‌های حریق بودند.
به گزارش خبرگزاری دیلی‌میل، کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر این حریق را منتشر کردند و در تصاویر دیده می‌شود که دود سیاه و غلیظی آسمان منطقه را پوشانده است.

فروشگاه پریمارک گرفتار حریق شد +عکس
به گفته سخن گوی سازمان آتش نشانی، ساعت ۱۱ صبح با آن‌ها تماس گرفته می‌شود و اطلاع می‌دهند که در طبقه پنجم ساختمان تجاری پریمارک دچار حریق شده است.

آتش سوزی در ساختمان ۲۰۰ ساله بلفست+تصاویر
آتش سوزی در ساختمان ۲۰۰ ساله بلفست+تصاویر
آتش سوزی در ساختمان ۲۰۰ ساله بلفست+تصاویر
آتش سوزی در ساختمان ۲۰۰ ساله بلفست+تصاویر
منبع: ایران آنلاین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.