تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 19:44
کد خبر : 44586

پیگیری ظریف درباره مرزبانان ربوده شده ایرانی

آرمان شرق: وزیر امور خارجه امروز در گفت‌وگویی تلفنی با وزیر امور خارجه پاکستان، سرنوشت نیروهای مرزی کشورمان که روز گذشته در نقطه مرزی ۱۰۳ در میرجاوه توسط گروه‌های تروریستی ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند را پیگیری کرد. به گزارش آرمان شرق، محمدجواد ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت

آرمان شرق: وزیر امور خارجه امروز در گفت‌وگویی تلفنی با وزیر امور خارجه پاکستان، سرنوشت نیروهای مرزی کشورمان که روز گذشته در نقطه مرزی ۱۰۳ در میرجاوه توسط گروه‌های تروریستی ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند را پیگیری کرد.

به گزارش آرمان شرق، محمدجواد ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت تضمین و افزایش امنیت مرزهای مشترک بین دو کشور براساس تفاهمات و گفت‌وگوهای قبلی، خواهان اقدامات جدی و عاجل دولت پاکستان در تامین امنیت و سلامت جانی نیروهای ربوده شده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تروریستی و غیرانسانی و بازگشت سریع تمامی مرزبانان ربوده شده به ایران شد.

شاه‌‌‌محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفت‌وگو ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری گروه‌‌‌‌‌های تروریستی و ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه گفت: تمامی امکانات پاکستان در خدمت اقدامات  لازم و ضروری برای یافتن و دستگیری عوامل این حادثه و آزادی و تامین امنیت جانی مرزبانان ایرانی قرار خواهد گرفت.

وزیر اموار خارجه پاکستان ادامه داد: این گروه‌‌‌‌‌‌های تروریستی، دشمن مشترک دو ملت و دولت ایران و پاکستان محسوب می‌‌شوند که سعی دارند در روابط دوستانه و نزدیک این دو کشور همسایه ایجاد اخلال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.