تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 16:48
کد خبر : 149850

اعلام ترکیب پرسپولیس برای جدال حساس با فولاد

اعلام ترکیب پرسپولیس برای جدال حساس با فولاد

آرمان شرق-گروه ورزش:باتوجه به خریدهای پرسپولیس در زمستان، اوسمار ویه‌را برای تغییر در خط هافبک سرخ‌ها دستش باز است و می‌تواند چینش‌های متفاوتی را با توجه به تاکتیک آن بازی تست کند. در بازی فولاد، سرخ‌ها گولسیانی و نعمتی را به دلیل مصدومیت و محرومیت ندارند، اما خط دفاع این تیم باز هم شکل خوبی دارد.

اعلام ترکیب پرسپولیس برای جدال حساس با فولاد

ترکیب پرسپولیس برای جدال حساس با فولاد

 “ورزش سه”، باتوجه به خریدهای پرسپولیس در زمستان، اوسمار ویه‌را برای تغییر در خط هافبک سرخ‌ها دستش باز است و می‌تواند چینش‌های متفاوتی را با توجه به تاکتیک آن بازی تست کند. در بازی فولاد، سرخ‌ها گولسیانی و نعمتی را به دلیل مصدومیت و محرومیت ندارند، اما خط دفاع این تیم باز هم شکل خوبی دارد.

*در خط دروازه علیرضا بیرانوند مثل همیشه قرار دارد و امیدوار به ثبت یک کلین‌شیت دیگر در لیگ است. بیرانوند در بازی گذشته لیگ برابر ذوب آهن محروم بود.

*در قلب خط دفاعی پرسپولیس حسین کنعانی و فرشاد فرجی بازی می‌کنند. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن نیز مدافعان کناری سرخ‌ها هستند.

*در خط هافبک با خروج اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو به نسبت ترکیب ابتدایی جام حذفی، سروش رفیعی و مسعود ریگی بازی می‌کنند. مهدی ترابی و اوستون ارونوف نیز وینگرهای پرسپولیس هستند.

*در خط حمله سرخ‌ها امید عالیشاه به ترکیب برگشته و جلوتر از او نیز در نوک خط حمله، عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

1999164

ترکیب پرسپولیس برای بازی فولاد:
علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.