تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 21:38
کد خبر : 46343

قوطی اسپری در کنار آتش؛ خانه را منفجر کرد!/تصویر

قوطی اسپری در کنار آتش؛ خانه را منفجر کرد!/تصویر

آرمان شرق: بی توجهی به اصول ایمنی و قرار دادن قوطی اسپری در مجاورت آتش، انفجار خانه مسکونی را در بر داشت. به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر اطلاع رسانی حادثه انفجار و آتش سوزی در طبقه ی اول

آرمان شرق: بی توجهی به اصول ایمنی و قرار دادن قوطی اسپری در مجاورت آتش، انفجار خانه مسکونی را در بر داشت.
به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر اطلاع رسانی حادثه انفجار و آتش سوزی در طبقه ی اول یک ساختمان سه طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۱۲:۳۵ روز گذشته زنگ ایستگاه ۹۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان روانه خیابان شهید مدنی، خیابان بخت آزاد، کوچه حسین خلجی آباد شدند.
احمد رضایی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در طبقه ی اول یک ساختمان سه طبقه ی مسکونی به مساحت ۶۵ متر مربع بر اثر انفجار قوطی های اسپری، شیشه های منزل شکسته و مبلمان اثاثیه منزل دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله باقطع برق و بستن شیر اصلی گاز با استفاده از دستگاه تنفسی وارد محل آتش سوزی شدند و لوازم سوخته را از بقیه جدا کرده و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.
رضایی خاطرنشان کرد: نیروی عملیات با تخلیه دود و اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس از اهالی خانه آسیبی وارد نشد.م۲

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.