تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 0:43
کد خبر : 39223

صحبت های جنجالی حدادی در تلویزیون

صحبت های جنجالی حدادی در تلویزیون

آرمان شرق:سیدعلی ضیاء یکشنبه در برنامه «فرمول یک» میزبان احسان حدادی بود که موفق به دریافت مدال طلا در مسابقه پرتاب دیسک جاکارتا شده است اما استقبالی از او از سوی فدراسیون انجام نشد. به گزارش آرمان شرق به نقل از  “ورزش سه”، حدادی در ابتدا در پاسخ به اینکه دوران ورزشی بهداد سلیمی دیگر

آرمان شرق:سیدعلی ضیاء یکشنبه در برنامه «فرمول یک» میزبان احسان حدادی بود که موفق به دریافت مدال طلا در مسابقه پرتاب دیسک جاکارتا شده است اما استقبالی از او از سوی فدراسیون انجام نشد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  “ورزش سه”، حدادی در ابتدا در پاسخ به اینکه دوران ورزشی بهداد سلیمی دیگر مهمان برنامه را موفق تر می داند یا حسین رضازاده، رضازاده را انتخاب کرد.

این ورزشکار افزود: اگر زانوی بهداد اجازه می داد او می توانست دو سه دوره مدال طلای المپیک را بگیرد. البته در حق او نامردی هم کردند.

حدادی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به اینکه چرا پس از کسب مدال طلا از سوی فدراسیون به استقبال او نیامدند، اظهار کرد: ما ورزشکاران تمام سعی مان را می کنیم که برای کشور و پرچممان مدال بگیریم. اینکه به استقبالمان نمی آیند خیلی هم مهم نیست اما یک بی احترامی به پرچم و مردم است.

وی افزود: خیلی ناراحت نشدم اما توقع داشتم حداقل از سوی فدراسیون این اتفاق بیفتد. من قرار بود به جام جهانی بروم اما ۴ روز قبل از اینکه به ایران بیایم گفتم به خاطر درد کمر در این مسابقات شرکت نمی کنم و از فدراسیون خواستم برایم بلیت بگیرند و کاملا در جریان بودند که من به کشور می آیم.این قهرمان رشته پرتاب دیسک در این خصوص که آیا هزینه کافی برای تمرینهای او صورت می گیرد یا خیر، تصریح کرد: برای همه ورزشکاران هزینه می شود برای من هم همینطور. اما در ورزش فقط بحث هزینه نیست و ورزشکاران دوست دارند با مسئولان ورزشی ارتباط نزدیک داشته باشند. هر ورزشکاری علاقمند به ارتباط نزدیک و پدرانه با مسئولان است و اینکه پول بدهند اما جواب تلفنت را ندهند خیلی قشنگ نیست.

حدادی درباره ماجرای تقدیم مدالش به رییس جمهور توضیح داد: دوره قبلی مدالم را به آقای روحانی تقدیم کردم چون مردم خیلی راضی بودند و اوضاع خوب بود. مردم آن زمان رای دادند و باید به دولت منتخب احترام گذاشت. آن زمان مردم راضی بودند اما حالا به خاطر تحریم های ناعادلانه شرایط خوب نیست. اما آن زمان مدالم را به کسی تقدیم کردم که مردم را خوشحال کرده بود.

وی با بیان اینکه جوگیر نشدم و از این کار ناراضی نیستم، تاکید کرد: حالا شرایط مملکت را همه می دانند به چه صورتی است و فکر می کنم بهتر است آرامش را حفظ کنیم و فعلا سکوت کنیم.این ورزشکار همچنین در واکنش به سوالی درباره اینکه با سرچ کردن نامش در گوگل اولین نتیجه ای که می آید مربوط به فساد اخلاقی است، گفت: چیزی وجود نداشته که بخواهم درباره آن توضیح بدهم.

حدادی در خصوص تمرینات خود نیز گفت: دوست دارم در ایران تمرین کنم. اما در اردوهای داخلی این مشکل را داریم که هیچ هماهنگی نمی شود و نمی توانیم روی چمن پرتاب کنیم. حتی یک بار پلیس به استادیوم آمد و گفت نمی توانی پرتاب کنی و من با هزینه شخصی دور زمین خاکی را فنس زدم و برای تمرین درست کردم.

وی تصریح کرد: می گفتند ۲۰ هزار دلار هزینه تمرین احسان حدادی است. اول اینکه بگویم این هزینه ها با دلار دولتی است و هیچ مبلغی هم توی جیب من نمی رود. من هیچ دستمزدی هم ندارم.

این ورزشکار عرصه دو و میدانی تاکید کرد: اتفاقا آرزوی من این است که اردوهایم در ایران باشد. اینطوری به نفع من هم هست و می توانم در کنار ورزش چهار تا کار دیگر هم انجام دهم. به ویژه که استخدام جایی نیستم. البته دوست دارم در وزارت امور خارجه استخدام شوم چون به زبان هم تسلط دارم. یک قانون تصویب کرده اند کسانی که طلای المپیک گرفته اند هرجا دوست داشته باشند می توانند استخدام شوند. من به روسی و انگلیسی مسلط هستم.

حدادی در پاسخ به اینکه آیا اگر از این رشته خداحافظی کند جایگزینی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: در دو و میدانی از ۱۴۴ مدالی که توزیع می شود ما سه مدال گرفته ایم و این نشان می دهد که در سطح آسیا خیلی عقب هستیم. این نشان می دهد در این زمینه کار نشده است و اگر احسان حدادی و حسین مرادی و حسین کیهانی که مدال گرفته اند از این رشته بروند دیگر جایگزینی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای من احداث کمپ اختصاصی دو و میدانی است و با آقای وزیر هم صحبت کرده ام و دستورش هم داده شده است اما انجام نشده است. دوست دارم چیزهایی را که یاد گرفته ام به دیگران منتقل کنم. خیلی ها می گویند اگر وزیر دستور بدهد انجام نمی شود و اگر فرد پایین تری دستور بدهد انجام می شود! ما فقط در دو و میدانی می توانیم ۲۰ مدال بگیریم و این توان را داریم اما می بینید که در مسابقات معتبر ما با هزار بدبختی مدال می گیریم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.