تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 22:37
کد خبر : 123490

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت آبادان/تغییرات نسبت به بازی رفت  

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت آبادان/تغییرات نسبت به بازی رفت   

آرمان شرق-گروه ورزش:حالا پس از گذشت بیش از ۵ ماه دو تیم در شرایطی این بار در آبادان به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب پرسپولیس قطعا با چند تغییر مواجه خواهد شد. اولین تغییر قطعی حضور احمد گوهری درون دروازه به واسطه محرومیت علیرضا بیراوند است که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از سوی داور بازی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت آبادان/تغییرات نسبت به بازی رفت

پرسپولیس قطعا با چند تغییر نسبت به بازی رفت مقابل نفت آبادان صف آرایی خواهد کرد

پرسپولیس نسبت به بازی رفت مقابل نفت آبادان تغییراتی را در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در هفته چهارم برگزار شد. این بازی روز ۹ شهریور و با حضور تماشاگران مرد و زن در سکوها برگزار شد تا ورزشگاه پیر آزادی حال و هوای خاصی را تجربه کند.

 

در آن بازی پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا به میدان رفت که در طول بازی نفراتی چون مهدی عبدی، حامد پاکدل، سینا اسدبیگی، محمد عمری و سیامک نعمتی به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شدند.

سرخ پوشان تهرانی درنهایت با گل های لوکادیا و میثم تهی دست(گل به خودی) به پیروزی رسیدند تا یک پیروزی شیرین را با حضور تماشاگران خود جشن بگیرند.

حالا پس از گذشت بیش از ۵ ماه دو تیم در شرایطی این بار در آبادان به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب پرسپولیس قطعا با چند تغییر مواجه خواهد شد.

اولین تغییر قطعی حضور احمد گوهری درون دروازه به واسطه محرومیت علیرضا بیراوند است که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از سوی داور بازی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

جدایی لوکادیا و حضور بازیکنی به عنوان جانشین او باعث می شود شاهد یک تغییر دیگر در ترکیب سرخ پوشان تهرانی باشیم.

می توان پیش بینی کرد وحید امیری نیز جانشین علی نعمتی در منطقه چپ خط دفاعی خواهد شد. حالا باید دید تغییرات دیگری نسبت به بازی رفت را در ترکیب اصلی پرسپولیس شاهد خواهیم بود یا نه.

اخبار داغ

رسانه هلندی: علیرضا جهانبخش زنده شد کلیپ باشگاه النصر به مناسبت تولد کریستیانو رونالدو آمار عجیب حریف پرسپولیس؛ نفت آبادان بدون برد خانگی در لیگ ۲۲ تمسخر وینیسیوس موقع امضا دادن به هواداران پس از باخت مقابل مایورکا انیمیشن عمر مومنی به مناسبت رسیدن هری کین به آمار ۲۰۰ گل در لیگ برتر

احمد گوهری، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی،‌ وحید امیری، کمال کامیابی نیا، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، ، میلاد سرلک، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.