تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 0:02
کد خبر : 78334

بهترین مسیر برای انجام فعالیت ها تعامل خوب با رسانه هاست

بهترین مسیر برای انجام فعالیت ها تعامل خوب با رسانه هاست

آرمان شرق- وزیر تعاون و کار یک فرد تحولگرا است و عقیده دارد که بهترین مسیر برای انجام فعالیت ها تعامل خوب با رسانه ها و همراهی و همکاری با رسانه های مختلف است.

سرپرست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفتم شهریور به این سمت منصوب شد با نمایندگان رسانه ها نشست همفکری و هم اندیشی برگزار کرد.

” سید مرتضی موتورچی” در این دیدار که با حضور نمایندگانی از رسانه های مختلف از جمله بازارکار، ایسنا، ایرنا، فارس، میزان، جام جم، همشهری، تابناک، اطلاعات، جوان و … برگزار شد ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه های حاضران بر تعامل سازنده با رسانه ها تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه خود را خادم رسانه ها می داند گفت: براساس اعلام و دستور آقای دکتر عبدالملکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه مردم است و او نیز خود را خادم مردم و رسانه می داند.

سرپرست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تصریح اینکه دکتر حجت اله عبدالملکی با شروع فعالیت خود در وزارتخانه مردم تلاش دارد حتی یک روز را هم از دست بدهد اظهار داشت: وزیر تعاون و کار یک فرد تحولگرا است و عقیده دارد که بهترین مسیر برای انجام فعالیت ها تعامل خوب با رسانه ها و همراهی و همکاری با رسانه های مختلف است.

وی به تشکیل قرارگاه های مختلف از جمله قرارگاه اشتغال، رفاه و … اشاره کرد و گفت: وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی و تیم ستادی همه نگاه و تلاششان برای ساماندهی امور در حوزه های مختلف است و تشکیل این قرارگاه ها که بعضا با دیدگاه های متفاوتی همراه است برای ساماندهی هر چه زودتر امور مربوط به مشکلات و نیازهای مردم در زمینه های مختلف است.

موتورچی با تصریح اینکه وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بی نظیر است گفت: میلیون ها خانواده ایرانی به انحاء مختلف مخاطب و جامعه هدف این وزارتخانه هستند و تصمیمات و برنامه های آن در بخش های مختلف اشتغال، مهارت، بیمه، فرهنگی و کارگری، بیمه و دستمزد، سهام عدالت و بازنشستگی و … مردم را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین انتظار داریم در یک فضای تعاملی همه رسانه ها تعامل سازنده ای با ما داشته باشند.

وی افزود: تلاش می کنیم از فعالیت های رسانه ای به شکل جزیزه ای در بدنه و سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرهیز شود و رسانه ها تعامل منسجم تر و شفاف تری با این مجموعه عظیم وزارت تعاون و کار داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.