تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 22:02
کد خبر : 150629

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان: کارکنان نباید دغدغه خانه و معیشت داشته باشند

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان: کارکنان نباید دغدغه خانه و معیشت داشته باشند

آرمان شرق-گروه اقتصاد: در حال حاضر در کشور گازو بنزین و به طورکلی فرآورده های نفتی  با قیمت ارزان فروخته می شود و حداقل سالی ۱۵۰تا ۲۰۰میلیارد دلار در کشور این اتفاق رخ می دهد، این در حالی است که اگر چه ایران غنی از این منابع است اما متاسفانه با خام سوزی در کشور و هدر رفت منابع انرژی در حال فقیر کردن کشور ازاین منابع هستیم.

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان: کارکنان نباید دغدغه خانه و معیشت داشته باشند

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت و آغازنوروز ۱۴۰۳با کارکنان واحد های مختلف این شرکت دیدار کرد.دیدار نوروزی مدیر عامل و معاونان ایشان طی دو روز انجام شد که در روز اول؛ این دیدار حدود۶ساعت به طول انجامید و مدیر عامل و معاونان با اهداءشاخه گل از زحمات کلیه کارکنان و پرسنل این شرکت قدردانی کردند.

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در اولین روز بازدید نوروزی خود که به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت از برخی واحد های پالایشگاه اصفهان و شرکت های زیر مجموعه  صورت گرفت در دیدار با کارکنان  واحد های کنترل واحدهای تقطیر شماره ۱/۲/۳،کنترل واحدهای،آیزوماکس و هیدروژن ۱/۲،کنترل واحد آب، برق و بخار،کنترل واحد حلال‌ها ویژه(شرکت میردامادصفه)،کنترل مجتمع بنزین سازی،کنترل اداره مخازن،کنترل (۳) واحد آب ترش،کنترل شرکت نفت جی، آزمایشگاه صنعتی،اداره آتش نشانی، درمانگاه شماره ۱ پالایشگاه از نزدیک به کار و تلاش های صورت گرفته به پرسنل و کارکنان این بخش ها خدا قوت گفت و سالی پر از موفقیت و سلامتی را برای کارکنان و خانواده هایشان از خداوند متعال مسالت نمود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،دکتر محسن قدیری،به همراه معاونانش در بازدید از کلیه واحد ها با تک تک  کارکنان و پرسنل شاغل و در شفیت بخش های مختلف از نزدیک فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز بهار سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق و عاقبت بخیری کرد .

وی  بااشاره به اینکه که کارکنان در همه قسمت ها به خصوص بخش تولید پالایشگاه اصفهان کارپر فراز و نشیب و حساسی دارند و درمبارزه با یک جنگ اقتصادی در حال کار جهادی هستند افزود: متاسفانه  سال هاست تحریم های ظالمانه ای از سوی استکبار  برکشور ما  در بخش های مختلف تحمیل شده ؛ تا ما را زمین گیرکنند ،اماخوشبختانه  آنچه باعث شده بدون هیچ گونه وابستگی بتوانیم روی پا خود بایستیم ؛ کار و تلاش کارکنان  بوده  که با تلاش جهادی و شبانه روزی در عرصه تولید توانسته ایم همواره درکشور افتخار آفرین باشیم .

وی با اشاره به اینکه با تلاش جهادگرانه کارکنان در بخش های تولید و عملیات از ۴۵سال گذشته تاکنون پالایشگاه نفت اصفهان به خوبی اداره شده و دراین مسیر افتخارات زیادی برای ایران کسب شده است گفت:در سال ۱۴۰۳ باید تلاش زیادی در راستای راه اندازی واحد کیفی صورت گیردچرا که این واحد افتخارات خوبی را برای ما ایجاد خواهد کرد .

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان افزود:مابقی طرح هایی که قرار است ایجاد و راه اندازی شود افتخارات خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت به گونه ای که پالایشگاه اصفهان درافق پیش بینی شده  جزو ۱۶پالایشگاه برتر دنیا قرارخواهدگرفت .

وی تاکید کرد:هدف گذاری ما این  است که جزو ۵۰۰شرکت برتر دنیا قرارگیریم ، اگر چه تحقق این هدف کاربسیار سخت و پیچیده ای است، اما تمام همت خود را جزم خواهیم کرد که به این مهم دست یابیم .

دکتر قدیری با اشاره به اینکه با ایجاد سایت بندرعباس کار بزرگی در عرصه تولید و اشتغالزایی  برای کشور به ثمر خواهد نشست گفت:بادر مدار قرار گرفتن این سایت به ظرفیت تولید اضافه کشوراضافه خواهد شد و این شروعی برای کار و تولید است .

وی بیان داشت:نباید از کشور نفت خام صادرات شود و سایت بندر عباس مقدمه ای  برای جلوگیری از خروج نفت خام از کشور است‌.

دکتر قدیری اظهارداشت:با راه اندازی واحد وکیووم ، قولی که به مقام معظم رهبری برای پترو پالایش شدن و جلوگیری از خام سوزی در کشور داده ایم عملیاتی خواهد شد و قیمت های سوخت واقعی می گردد .

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان،تاکید کرد: در حال حاضر در کشور گازو بنزین و به طورکلی فرآورده های نفتی  با قیمت ارزان فروخته می شود و حداقل سالی ۱۵۰تا ۲۰۰میلیارد دلار در کشور این اتفاق رخ می دهد، این در حالی است که اگر چه ایران غنی از این منابع است اما متاسفانه با خام سوزی در کشور و هدر رفت منابع انرژی در حال فقیر کردن کشور ازاین منابع هستیم.

وی گفت:وقتی قیمت فعلی بنزین ۱۵۰۰ و گازوئیل ۳۰۰تومان است،این نوعی خام فروشی است این در حالی است که در هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی افتد  و با قیمت های آزاد این منابع به فروش می رسد .

دکتر قدیری اضافه کرد:اگر قیمت سوخت آزاد شود در کنار آن  باید حقوق ها و سایر مایحتاج مردم نیز به صورت واقعی ارائه شود و سفره مردم پر برکت گردد .

وی در پایان افزود: ما در هلدینگ پترو پالایش اصفهان تمامی تلاش مان این است که کارکنان در همه قسمت ها دغدغه خانه و معیشت نداشته باشند و در سال جدید هم ما همین مسیر را طی خواهیم کرد و ارزوی موفقیت برای همه کارکنان و خانواده هایشان را از خداوند متعال مسالت دارم .

در ادامه نیز هریک از مسئولان بخش های تولید،عملیات و… با قدر دانی از مدیر عامل پالایشگاه اصفهان در جهت حمایت هایی که با ورود ایشان به پالایشگاه از کارکنان و پرسنل صورت گرفته است سخنانی را مطرح کردند .

کریمی، مسول بخش تولید پالایشگاه اصفهان گفت: شفیت های A در بخش تولیدهمه جوره در خدمت تولید بوده و با توجه به امکانات و انگیزه هایی که به کارکنان این بخش از زمان ورود دکتر محسن قدیری به پالایشگاه داده شد قدر دان هستند و کارشان را به نحو احسن انجام خواهند داد .

همچنین مسئول بخش عملیات نیز با اشاره به اینکه حضور مسولان و مدیران هلدینگ پترو پالایش اصفهان  در واحدهای عملیاتی بسیار برای کارکنان  انگیزه بخش بوده و ما هم تلاش میکنیم که حداکثر توان خود را در واحد های عملیاتی برای انجام امور بدون کوچکترین وقفه ای برای در سرویس قرار دادن واحدها به کار گیریم گفت:در این رابطه کلیه افراد و کارکنان قدر دان زحمات انجام شده مدیر عامل و مدیران پالایشگاه هستند و  ما هم تباش می کنیم در راستای سربلندی کشورمان گام برداریم .

یکی ازکارکنان بخش عملیات نیز گفت:بخش عملیات خط مقدم پالایشگاه اصفهان به شمار میرود و علاقمند هستیم که بیشتر مدیر عامل را در واحد ها زیارت کنیم .از زمان حضور دکتر محسن قدیری به عنوان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان انگیزه کارکنان برای کار و تولید دو چندان شده و ما همه جوره از حمایت های مدیر عامل قدردانی می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.