تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 15:57
کد خبر : 43830

مشروح سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران

آرمان شرق:نماینده ولی فقیه در ارتش، نقش ارتش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش را تعیین کننده دانست و گفت که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ۲۴

آرمان شرق:نماینده ولی فقیه در ارتش، نقش ارتش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش را تعیین کننده دانست و گفت که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هدف از تاسیس این سازمان را ترویج باورهای دینی میان کارکنان ارتش عنوان کرد و گفت که تا حدود زیادی این هدف محقق شده است.

وی اضافه کرد: ما امروز شاهد ارتش مومن، متدین، ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی هستیم که وجودش برای ملت امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: با داشتن این ارتش با غیرت، شجاع، دلاور، جنگاور و مقتدر توصیه من به دشمنان انقلاب این است که با وجود چنین ارتش انقلابی در کنار سپاه پاسداران انقلابی هرگز فکر تجاوز به میهن اسلامی ما را نداشته باشند و اگر این فکر به سرشان زد قبل از ورود به معرکه آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند چرا که در صورت تجاوز هرگز زنده باز نخواهند گشت.

محمدحسنی با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید مدافع و تعدادی شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده، افزود: نقش ارتش با چراغ خاموش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش نقش تعیین کننده و برجسته‌ای است که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.

وی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا که ارتش را متدین عنوان کرده و فرمودند جا دارد که ارتش جمهوری اسلامی را حزب الله بنامیم، ادامه داد: اینها نشان می‌دهد حضرت آقا از میزان تدین و دینداری در ارتش رضایت دارند و این برای ما موجب افتخار است.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: روزانه بیش از ۱۰۰۰ وعده نماز جماعت پر شکوه در سراسر یگان‌های ارتش اقامه می‌شود که یکی از پر شکوه‌ترین نمازهای جماعت است. همچنین مراسم معنوی اعتکاف ارتش با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر برگزار می‌شود، در ارتش قریب به ۱۲ هزار نفر حافظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء هستند و سالانه هزاران کلاس آموزشی، تربیتی، فرهنگی و سیاسی در یگان‌ها و دو شهر مذهبی قم و مشهد برگزار می‌شود.

محمدحسنی با بیان اینکه دغدغه دینی فرماندهان ارتش از جمله فرمانده کل ارتش نه تنها همسان بلکه بالاتر از سازمان عقیدتی سیاسی است، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چند مرحله رتبه برتر قرآنی کسب کرده، صدها هیات عزاداری و جلسه قرآنی در حال برگزاری است و برنامه‌های مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی با اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح با شتاب فزاینده در حال انجام است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.