تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 16:27
کد خبر : 137138

گفت و گوی۹۰دقیقه ای امیرعبداللهیان با بن سلمان

گفت و گوی۹۰دقیقه ای امیرعبداللهیان با بن سلمان

آرمان شرق-گروه بین الملل:حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان که در جده به سر می برد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صبح امروز با «بن‌سلمان» ولیعهد عربستان‌سعودی به مدت ۹۰ دقیقه در جده دیدار داشتیم. گفتگوی صریح، بی‌پرده، سودمند و نتیجه‌بخش، مبتنی بر سیاست همسایگی.

گفت و گوی۹۰دقیقه ای امیرعبداللهیان با بن سلمان

امیرعبداللهیان با بن سلمان دیدار کردحسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران که در رأس هیأتی و در پاسخ به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در این کشور حضور دارد، امروز (جمعه) ۲۷ مرداد ماه در جده با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش «انتخاب»؛ این نخستین دیدار امیرعبداللهیان با محمد بن سلمان است.
رئیس دستگاه دیپلماسی دیروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه در رأس هیأتی وارد ریاض شد و پس از آن با حضور در محل وزارت خارجه عربستان مورد استقبال همتای سعودی قرار گرفت و به مدت سه ساعت و نیم با فیصل بن فرحان ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار داد.
وزیر خارجه عربستان در دیدار امیرعبداللهیان با بیان اینکه منتظر سفر رئیس جمهور ایران به ریاض هستیم، گفت: همه وزارتخانه‌های دولتی عربستان موظفند که زمینه موفق این سفر را فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.