تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 9:04
کد خبر : 149600

کلهر: پرسپولیس جان تازه‌ای می گیرد/ دربی فرصتی طلایی برای اوسمار‌

کلهر: پرسپولیس جان تازه‌ای می گیرد/ دربی فرصتی طلایی برای اوسمار‌

آرمان شرق-گروه ورزش:به طور حتم بازی با فولاد برای آماده شدن دیدار حساس و بزرگ دربی خیلی مهم است و پرسپولیس باید با تمرکز و استراتژی خوبی به مصاف تیم اهوازی برود. باید تیم با تمرکز به کارش ادامه دهد و اگر پرسپولیس بتواند بازی دربی را ببرد سکوی پرتابی به سوی قهرمانی است.

کلهر: پرسپولیس جان تازه‌ای می گیرد/ دربی فرصتی طلایی برای اوسمار‌

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس مقابل این تیم دسته اولی بسیار عالی بود و توانست به راحتی به مرحله بعدی راه پیدا کند. یکی از دلایلی که پرسپولیس خیلی راحت نفت و گاز را از پیش‌رو برداشت، اشتباهات دروازه‌بان حریف بود.

وی افزود: گل اول و دوم پرسپولیس با اشتباه مستقیم دروازه‌بان نفت و گاز رقم خورد و این گل‌ها کمک کرد تا بتواند روان‌تر بازی کند و یک گل دیگر هم بزند. پرسپولیس در نیمه اول عالی بود و جناحین تیم بسیار فوق‌العاده عمل کردند و ارسال‌های خوبی را روی دروازه نفت و گاز داشتند.

*پرسپولیس از نظر کیفیت بازی و بهره بردن از مهره‌های تازه وارد به درستی عمل کرده

کارشناس فوتبال در مورد ویژگی‌های دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس هماهنگی خوبی داشتند و کار‌های ترکیبی زیادی را در طول بازی با یکدیگر انجام دادند. یکی دیگر از ویژگی‌های پرسپولیس مقابل نفت و گاز استفاده از نفرات جدید بود که همه آن‌ها محک زده شدند. فقط در دقایق پایانی و ۲۰ دقیقه آخر، یک مقدار باریکنان نفت و گاز در سمت چپ جایی که عبدالکریم حسن حضور داشت نفوذ کردند و در فضا‌های پشت این بازیکن صاحب توپ می‌شدند. بر همین اساس این نقطه ضعف باید برای بازی آینده برطرف شود.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تا اینجا کار پرسپولیس از نظر کیفیت بازی و بهره بردن از مهره‌های تازه وارد خودش به درستی عمل کرده است و قطعاً در بازی‌های آتی این نفرات جدید به رشد و پیشرفت پرسپولیس خیلی کمک می‌کنند و تیم جان تازه‌ای خواهد گرفت.

*اوسمار‌ می‌تواند در دربی خودش را ثابت کند

کلهر درباره عملکرد اوسمار در سرمربیگری پرسپولیس گفت: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد اوسمار سرمربی پرسپولیس شود، اما در ۳ بازی اخیر نتایج خوبی گرفته است و باید عملکرد این مربی در ادامه بازی‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد. البته او می‌تواند در دیدار دربی توانایی خودش را نشان بدهد و دربی برای او فرصت طلایی است تا به بهترین شکل از این بازی استفاده کند. اگر نتیجه خوبی در دربی بگیرد، جایگاه خودش را در پرسپولیس تثبیت خواهد کرد.

وی در مورد دیدار هفته نوزدهم با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: به طور حتم بازی با فولاد برای آماده شدن دیدار حساس و بزرگ دربی خیلی مهم است و پرسپولیس باید با تمرکز و استراتژی خوبی به مصاف تیم اهوازی برود. باید تیم با تمرکز به کارش ادامه دهد و اگر پرسپولیس بتواند بازی دربی را ببرد سکوی پرتابی به سوی قهرمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.