بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید کسب ۳ امتیاز برابر هوادار به پرسپولیس کمک می‌کند تا با انگیزه بیشتری در داربی حضور پیدا کند.

مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر هوادار اظهار کرد: پرسپولیس بعد از شکستی که برابر الدحیل داشت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد نیاز به این برد داشت تا دوباره به شرایط ایده‌آل خود بازگردد. این پیروزی روح تازه‌ای به پرسپولیس داد و قبل از داربی واقعا لازم بود تا بازیکنان با شرایط روحی و روانی خوبی برابر استقلال ظاهر شوند.

وی گفت: این ۳ امتیاز به پرسپولیس کمک می‌کند تا با انگیزه بیشتری در داربی حضور پیدا کند. قطعا اگر برابر هوادار پرسپولیس نتیجه‌ای نمی‌گرفت دوباره وارد حاشیه می‌شد. این ۳ امتیاز به موقع بود و شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم زد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: داربی از شرایط و حساسیت خاصی برخوردار است و همیشه بازیکنان پرسپولیس سعی کردند با حساسیت بالا داربی را دنبال کنند. در حقیقت داربی با سایر بازی‌های لیگ فرق می‌کند و معتقدم پرسپولیس برنده داربی خواهد بود چون به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارد تا از حالت بحران خارج شود و دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

کرمانی مقدم همچنین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر پرسپولیس در چه پست‌هایی ضعف دارد؟ افزود: پرسپولیس اگر بتواند در خط جلو یک گلزن خوب داشته باشد مشکل دیگری ندارد. البته شهاب زاهدی و نبیل باهویی نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌اند و تصور می‌کنم بهتر هم خواهند شد.

وی گفت: وضعیت پرسپولیس بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی نگران کننده بود اما برد برابر هوادار شرایط این تیم را تغییر داد و همه چیز را درست کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس می‌داند که چگونه با شرایط سخت کنار بیاید و کادر فنی و بازیکنان بلدند که چگونه بر حواشی غلبه کنند و دوباره به شرایط ایده‌آل برگردند. گل‌محمدی کارش را به خوبی می‌داند و از بازیکنان حرفه‌ای برخوردار است.

کرمانی مقدم در پایان افزود: خوشحالم از اینکه دوباره آرامش به پرسپولیس برگشت. اگر ۳ امتیاز را نمی‌گرفت اوضاع بدتر می‌شد. با کسب این ۳ امتیاز بازیکنان قطعا با تمرکز بیشتر و با آرامش در داربی بازی خواهند کرد. اکنون آرامترین روزهای پرسپولیس را پیش از داربی شاهد هستیم.