تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 0:41
کد خبر : 79234

چوب فیفا همچنان بالای سر فدراسیون: ایران – کره؛ در حضور زنان؟

چوب فیفا همچنان بالای سر فدراسیون: ایران – کره؛ در حضور زنان؟

آرمان شرق- فدراسیون فوتبال در تلاش است مجوزهای لازم را برای حضور تماشاگر در بازی ایران- کره‌جنوبی به دست بیاورد. این بازی ۲۰ مهر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. به هر صورت برگزاری دیدار ایران- کره‌جنوبی با حضور تماشاگران خانم یکی از چالش‌های پیش‌روی فدراسیون فوتبال است به این خاطر که برای انجام این کار باید از مدیران بالادستی مجوز کسب کند.

در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد بازی ایران برابر کره‌جنوبی را با حضور تماشاگر برگزار کند، باید برای بلیت‌فروشی به بانوان هم برنامه‌ریزی نماید.
به گزارش تازه نیوز، یکی از برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون فوتبال ایران برگزاری دیدار تیم ملی برابر کره‌جنوبی با حضور VAR و تماشاگر است. حضور تماشاگر منوط به این است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موضوع موافقت کنند. وزارت بهداشت نسبت به حضور تماشاگر در بازی ایران- کره‌جنوبی چراغ سبز نشان داده و اعلام داشت فدراسیون فوتبال می‌تواند برای حضور ۱۰ هزار تماشاگر در این بازی به شرط تزریق دو دز واکسن کرونا برنامه‌ریزی کند. نکته مهم اینکه بخشی از بلیت این دیدار باید به بانوان فروخته شود.

در حاشیه بازی ایران- عراق در دوحه رئیس فیفا در دیدار با عزیزی خادم روی حضور تماشاگران خانم در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد. این اتفاق پیش‌تر در بازی ایران- کامبوج در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی‌ رخ داده بود.

فدراسیون فوتبال در تلاش است مجوزهای لازم را برای حضور تماشاگر در بازی ایران- کره‌جنوبی به دست بیاورد. این بازی ۲۰ مهر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. به هر صورت برگزاری دیدار ایران- کره‌جنوبی با حضور تماشاگران خانم یکی از چالش‌های پیش‌روی فدراسیون فوتبال است به این خاطر که برای انجام این کار باید از مدیران بالادستی مجوز کسب کند. اگر چه بازی ایران- کامبوچ با حضور عده‌ای از تماشاگران خانم بدون هیچ مشکلی برگزار شد اما نسبت به حضور بانوان در استادیوم‌ها، نگاه‌های مخالفی هم وجود دارد و در نهایت باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال این چالش را چگونه پشت‌سر خواهد گذاشت.

در آسیا علاوه بر ایران در عربستان هم حضور تماشاگران خانم در استادیوم ممنوع بود که این ممنوعیت به تازگی برداشته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.