تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 21:43
کد خبر : 139726

چند خبر داغ از پرسپولیس

چند خبر داغ از پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که به دلیل مشکل پزشکی، شب گذشته موفق نشد راهی دوحه شود، فردا (جمعه)، هانگژو را برای پیوستن به پرسپولیس ترک می‌کند.

برگزاری نشست مدیران پرسپولیس و الدحیل در قطر / قول همکاری برای برگزاری تمرینات

برگزاری نشست مدیران پرسپولیس و الدحیل در قطر

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس که به دستور مدیرعامل راهی قطر شده است تا بهترین شرایط برای اقامت چند روزه سرخپوشان فراهم شود، امروز با مدیر ورزشی باشگاه الدحیل تشکیل جلسه داد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی، صبح امروز وارد دوحه شد تا نسبت به انجام هماهنگی با مسوولان قطری برای فراهم آمدن شرایط هرچه بهتر برای ورود و اقامت کاروان فوتبال پرسپولیس اقدام کند.

وی امروز با عبدالرحمان، مدیر ورزشی باشگاه الدحیل دیدار و گفتگو داشت.مواردی چون؛ محل و زمان تمرینات روزهای جمعه و شنبه (تمرین یک‌شنبه به عنوان تمرین روز قبل از مسابقه طبق ضوابط در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود و زمان آن از سوی نماینده اعزامی کنفدراسیون تعیین خواهد شد)، مسایل مربوط به حمل و نقل از جمله اختصاص اتوبوس و خودروی سواری برای تردد اعضای تیم و کامیونت برای حمل بار و تجهیزات، استقبال از تیم و تشریفات فرودگاهی، اسکورت پلیس و دیگر موارد مرتبط از موضوعاتی بود که در این نشست درباره آن‌ها صحبت شد.

طرف قطری نیز قول همه گونه همکاری را به طرف ایرانی داد.

داغ ۲۴ ابدی پرسپولیس هشت ساله شد

هشت سال از روزی که فوتبال ایران با درگذشت هادی نوروزی به شوک فرو رفت گذشته است.

داغ ۲۴ ابدی پرسپولیس هشت ساله شد

به گزارش “ورزش سه”، در مهرماه سال ۱۳۹۴، در اولین روزهای پاییز هواداران پرسپولیس صبح پنجشنبه خود را اشک‌بار آغاز کردند و هم‌تیمی‌های هادی نوروزی نیز درگذشت کاپیتان تیم‌شان را باور نداشتند.

هادی نوروزی که در روزهای پرفشار پرسپولیس بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها را در اوایل کار برانکو به بازو بسته بود در سی سالگی چشم‌هایش را برای همیشه به روی دنیا فروبست.

پرسپولیسی‌ها در سال‌های پرافتخار پس از درگذشت نوروزی همواره در قهرمانی‌هایش از کاپیتان ابدی‌شان یاد کرده‌اند.

امروز در روستای کپورچال بابل، مراسم هشتمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی برگزاری شد. در این مراسم خانواده، هواداران و مدیرعامل پرسپولیس حضور داشتند تا یاد هادی را زنده نگه دارند.

1932289

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.