تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 14:10
کد خبر : 143628

چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟/ رایزنی برای رفع مشکل پرواز

چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟/ رایزنی برای رفع مشکل پرواز

آرمان شرق-گروه ورزش:با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ‌پوشان قصد استفاده از آن را داشتند. چرا که طبق قوانین کشور عربستان فقط پروازهای برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه‌های این کشور را دارند که معمولا هم پرواز حجاج را انجام می‌دهند و ایرلاین‌های دیگر مجوز فرود ندارند. سفر کاروان پرسپولیس هم قرار بود با ایرلاینی انجام شود که مجوز فرود در عربستان را نداشت.

چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟/ رایزنی برای رفع مشکل پرواز

تماس با وزارت خارجه و سفارت ایران برای حل مشکل پرواز پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، از روز گذشته برای حل مشکل پرواز چارتر سرخپوشان با سفیر ایران در عربستان در تماس است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وزارت خارجه و سفارت ایران در عربستان پیگیر حل مشکل پروازی سرخپوشان به ریاض هستند.

درویش گفت: پیگیری‌های لازم با مسؤلان ذی ربط عربستان سعودی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض جهت انجام پرواز حامل کاروان تیم پرسپولیس ادامه دارد. وی گفت که برخی اخبار مربوط به لغو مجوز دقیق نیست و مسؤلان ذی ربط سعودی و ایران روند اخذ مجوز را دنبال می کنند.

باشگاه پرسپولیس با همراهی و کمک سفارت کشورمان در ریاض، پیگیری شرکت هواپیمایی و همچنین در ارتباط با باشگاه النصر عربستان به عنوان میزبان مسابقه در انتظار حل مشکل است.

چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟

دلیل لغو سفر پرسپولیس به عربستان شرکت هواپیمایی بوده که سرخ‌پوشان قصد داشتند با آن راهی ریاض شوند.

قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم عربستان شود تا روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر برود، اما این پرواز لغو شد تا سرخ‌پوشان در آستانه این دیدار حساس برای سفر به عربستان همچنان بلاتکلیف باشند.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ‌پوشان قصد استفاده از آن را داشتند. چرا که طبق قوانین کشور عربستان فقط پروازهای برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه‌های این کشور را دارند که معمولا هم پرواز حجاج را انجام می‌دهند و ایرلاین‌های دیگر مجوز فرود ندارند. سفر کاروان پرسپولیس هم قرار بود با ایرلاینی انجام شود که مجوز فرود در عربستان را نداشت.

به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به دلیل ارزان‌تر بودن این ایرلاین برای پرواز چارتر، از این شرکت هواپیمایی قصد استفاده داشتند.

نکته جالب اینجاست که ساعت ۳ بامداد امروز از سوی طرف عربستانی به پرسپولیسی‌ها اعلام شده که آنها قادر به فرود در عربستان با این ایرلاین نیستند.

به همین خاطر حالا مسؤولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا بتوانند یک ایرلاین دیگر که مجوز فرود در فرودگاه‌های عربستان را دارد، جایگزین این پرواز کنند.

سایت باشگاه پرسپولیس هم در این باره نوشت: رایزنی‌های مسوولان باشگاه ادامه دارد تا مجوز لازم، صادر گردد تا کاروان پرسپولیس بتواند با پرواز چارتر خود راهی عربستان شود.

باید دید با شرایط به وجود آمده در نهایت کاروان پرسپولیس چه زمانی راهی عربستان می‌شوند اما چیزی که مشخص است این است که برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها با این شرایط دچار تغییرات زیادی شده است.

اجازه فرود به هواپیمای سرخپوشان داده نشد/پرسپولیسی‌ها به خانه رفتند

اجازه فرود به هواپیمای سرخپوشان داده نشد

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (جمعه) قرار بود با پرواز چارتر، تهران را به مقصد ریاض ترک کند که بنابه دلایلی این پرواز لغو شد.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه، در ساعات پایانی منتهی به پرواز سرخوشان ایران به ریاض، اجازه فرود به هواپیمای حامل سرخپوشان ایران در عربستان داده نشد و پرواز کاروان تیم به این کشور کنسل شود.
رایزنی‌های مسوولان باشگاه ادامه دارد تا مجوز لازم، صادر گردد تا کاروان پرسپولیس بتواند با پرواز چارتر خود راهی عربستان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.