تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 8:22
کد خبر : 139850

پوستر باشگاه الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس/خارجی های حریف آسیایی پرسپولیس

پوستر باشگاه الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس/خارجی های حریف آسیایی پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:دوشنبه شب پرسپولیس و الدحیل در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم قطری مثل النصر و برخلاف پرسپولیس از بازیکنان خارجی بسیاری سود می‌برد.طبق قانون این فصل لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می‌تواند از ۶ بازیکن خارجی که یکی از آنها آسیایی باشد در ترکیب خود استفاده کند.

پوستر باشگاه الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس/خارجی های حریف آسیایی پرسپولیس

پوستر باشگاه الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس

باشگاه الدحیل قطر از پوستر دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، الدحیل خود را آماده دیدار حساس برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. این بازی دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه خانگی الدحیل برگزار می‌شود.

باشگاه قطری از پوستر خود برای این بازی حساس رونمایی کرد. این پوستر با محوریت کوتینیو خرید سرشناس و جدید تیم است که سابقه حضور در بارسلونا را در کارنامه دارد و البته اولونگا که پیش از این نمایش بسیار خوبی برابر سرخ‌پوشان ایرانی داشته است.

این بازی درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در بازی نخست خود برابر النصر شکست خورد اما الدحیل در بازی خارج از خانه خود یک تساوی کسب کرد.

 خارجی های الدحیل حریف آسیایی پرسپولیس

پرسپولیس ؛ شش خارجی باشگاه الدحیل

پرسپولیس در شرایطی مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کرسپو کدام یک از نفرات خارجی‌اش را در این مسابقه میدان دهد.

دوشنبه شب پرسپولیس و الدحیل در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم قطری مثل النصر و برخلاف پرسپولیس از بازیکنان خارجی بسیاری سود می‌برد.

طبق قانون این فصل لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می‌تواند از ۶ بازیکن خارجی که یکی از آنها آسیایی باشد در ترکیب خود استفاده کند.

البته حضور تمام بازیکنان خارجی در لیست کلی تیم مشکلی نخواهد داشت اما برای هر مسابقه سرمربی مجاز است که نام شش بازیکن خارجی خود را در فهرست ۲۳ نفره تیمش بگنجاند.

در فهرست نفرات خارجی الدحیل نام نفراتی مثل کیم مون هوان کره‌ای، روبن سمدو پرتغالی، ایبراهیما بامبا با ملیت ایتالیایی، ایساک ایحاجی فرانسوی، مایکل اولونگا کنیایی، ایبراهیما دیالوغنایی – فرانسوی، فیلیپ کوتینیو برزیلی و شهیب غنان لیبیایی دیده می‌شود که دو نفر از این جمع باید خط بخورند.

در بازی نخست آسیایی الدحیل مقابل استقلال تاجیکستان کیم مون هوان، سمدو و بامبا در ترکیب اصلی و لیحاجی روی نیمکت حضور داشتند. در آن بازی اولونگا و کوتینیو مصدوم بودند و به میدان نرفتند که می‌توانند به این جمع اضافه شوند و شش بازیکن خارجی الدحیل در بازی با پرسپولیس باشند چرا که ایبراهیمو دیالو مصدوم است و شاید اصلا به دیدار دوشنبه شب نرسد.

گفتنی است برخی بازیکنان قدیمی الدحیل مثل لوئیز جونیور کئرا، کریم بوضیاف، عاصیم مادیبو و محمد مونتاری که همه متولد کشورهایی مثل الجزایر، غنا، برزیل و … هستند سال‌ها قبل پاسپورت قطری گرفته وبارها برای تیم ملی این کشور هم به میدان رفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.