تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 9:42
کد خبر : 138400

پرسپولیس همچنان در سکوت

پرسپولیس همچنان در سکوت

آرمان شرق-گروه ورزش:تیمی که بهترین تیم فوتبال ایران در ۱۰ سال اخیر بوده است و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک دهه اخیر راه پیدا کرده مهاجم تخصصی در ترکیب خود ندارد؟ آیا از چنین تیمی انتظار قهرمانی و درخشش می رود؟درحالیکه تنها ۴ روز تا پایان ویرایش لیست آسیایی باقی مانده است همچنان خبری از جذب مهاجم جدید نیست.

پرسپولیس همچنان در سکوت

شفقنا ورزشی- درحالیکه تنها ۴ روز تا پایان ویرایش لیست آسیایی باقی مانده است همچنان خبری از جذب مهاجم در پرسپولیس جدید نیست.

پرسپولیس برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ برتر نیاز مبرم به جذب یک مهاجم جدید دارد.

سرخ پوشان در تابستان همه مهاجمان فصل قبل خود را از دست دادند این درحالی است که تنها شهاب زاهدی را برای تقویت خط حمله جذب کردند که او همه نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند.

مدتها است که پرسپولیس در تلاش است تا یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این امر نشده است. در حالی که رقیبان عربی پرسپولیس بهترین بازیکنان جهان را در ترکیب خود دارند سرخ پوشان ایرانی از جذب یک مهاجم خارجی ناتوان هستند.

تیمی که بهترین تیم فوتبال ایران در ۱۰ سال اخیر بوده است و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک دهه اخیر راه پیدا کرده مهاجم تخصصی در ترکیب خود ندارد؟ آیا از چنین تیمی انتظار قهرمانی و درخشش می رود؟

درحالیکه تنها ۴ روز تا پایان ویرایش لیست آسیایی باقی مانده است همچنان خبری از جذب مهاجم جدید نیست. بسیار بعید است که پرسپولیس بتواند در این ۴ روز هم عملا کاری انجام دهد آن هم در شرایطی که مدیر عامل باشگاه راهی کربلا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.