کار باشگاه پرسپولیس برای جذب سعید عزت‌اللهی سخت شده است، اما این باشگاه همچنان امید دارد بتواند این مشکل را حل کند.

باشگاه‌ پرسپولیس از هفته‌ها پیش به شدت دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش تیم وایله دانمارک بوده است و مذاکرات مثبتی نیز در این زمینه رخ داد، اما ظاهراً رقم درخواستی باشگاه دانمارکی کار را برای سرخپوشان سخت کرده است.

عزت‌اللهی که تا نیم‌فصل با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد، توافقات ابتدایی را با پرسپولیس داشته است و در مذاکره با مدیران باشگاه وایله دنبال دریافت رضایت‌نامه بود، اما شنیده می‌شود این باشگاه دانمارکی رقمی حدود یک میلیون دلار برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن خواستار شده است، مبلغی که طبیعتاً پرداخت آن از توان باشگاه پرسپولیس خارج است.

هافبک ملی‌پوش مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار است طی روزهای آینده بار دیگر با مدیران باشگاه وایله پای میز مذاکره بنشیند و تلاش خود را برای پایین آوردن مبلغ رضایت‌نامه انجام دهد. به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها در صورت پایین آمدن رقم رضایت‌نامه عزت‌اللهی تا ۳۰۰ هزار دلار، اقدام به مذاکره برای جذب این بازیکن خواهند کرد و در غیر اینصورت سرخپوشان تن به خواسته بالای باشگاه دانمارکی نخواهند داد.

مدیران پرسپولیس در صورتی که در نقل‌و‌انتقالات تابستانی نتوانند رضایت‌نامه عزت‌اللهی را دریافت کنند، مذاکرات خود با این بازیکن را ادامه خواهند داد و امیدوارند مقدمات پیوستن او به پرسپولیس در نیم‌فصل را مهیا کنند تا حداقل عزت‌اللهی پس از پایان قراردادش با وایله به جمع سرخپوشان بپیوندد.