تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 8:47
کد خبر : 107119

پرسپولیس به دنبال بازیکن با کیفیت خارجی ؛ دو بازیکن جدید معرفی شد

پرسپولیس به دنبال بازیکن با کیفیت خارجی ؛ دو بازیکن جدید معرفی شد

آرمان شرق-گروه ورزش:گل‌محمدی درباره جذب مهاجم که پرسپولیس هنوز توفیقی در آن نداشته است، خاطرنشان کرد: من امروز دو گزینه خارجی دیگر به لیست بازیکنان موردنیازم اضافه کردم. روی این دو بازیکن قطعاً یکی دو روز کار دارد تا جواب قطعی به ما بدهند، یک بازیکن هم که همه می‌شناسند دو سه هفته است که مدیران باشگاه می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم.

آرمان شرق-گروه ورزش:گل‌محمدی درباره جذب مهاجم که پرسپولیس هنوز توفیقی در آن نداشته است، خاطرنشان کرد: من امروز دو گزینه خارجی دیگر به لیست بازیکنان موردنیازم اضافه کردم. روی این دو بازیکن قطعاً یکی دو روز کار دارد تا جواب قطعی به ما بدهند، یک بازیکن هم که همه می‌شناسند دو سه هفته است که مدیران باشگاه می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم.

پرسپولیس به دنبال بازیکن با کیفیت خارجی ؛ دو بازیکن جدید معرفی شد

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته گذشته فاز اول تمرینات‌مان را با بازیکنان جدید آغاز کردیم، یک بازی تمرینی خوب هم با امیدهای خودمان داشتیم. خدا را شکر در مجموع بازیکنان ما شرایط جسمانی خوبی دارند و همه با تلاش و انگیزه زیاد تمرینات را دنبال و خودشان را برای یک رقابت سخت آماده می‌کنند و امیدواریم که با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

به‌صورتی عجیب نقل‌وانتقالات ما متوقف شد
وی درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس گفت: ما نقل‌وانتقالات را خیلی خوب شروع کردیم، ولی به‌طور عجیبی متأسفانه متوقف شد. هنوز در دو سه پست باید بازیکن بگیریم، ولی هنوز روند یارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی متأسفانه نیفتاده است.

هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با گزینه پیشنهادی من انجام نشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا توصیه‌ای شد که نقل‌وانتقالات پرسپولیس متوقف شود؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. من گزینه پیشنهاد کردم و هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه اصلاً انجام نشد و جلسه‌ای هم که با آقای درویش داشتم او خیلی گنگ و خیلی مبهم درباره این مسئله صحبت کرد. به هر حال کار متوقف شده است و هنوز خبری نیست.

امروز ۲ گزینه دیگر به باشگاه معرفی کردم
گل‌محمدی درباره جذب مهاجم که پرسپولیس هنوز توفیقی در آن نداشته است، خاطرنشان کرد: من امروز دو گزینه خارجی دیگر به لیست بازیکنان موردنیازم اضافه کردم. روی این دو بازیکن قطعاً یکی دو روز کار دارد تا جواب قطعی به ما بدهند، یک بازیکن هم که همه می‌شناسند دو سه هفته است که مدیران باشگاه می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که همه باشگاه‌ها بدون مشکل پول را انتقال می‌دهند، ولی پرسپولیس به مشکل می‌خورد، یادآور شد: این سؤال را من نباید جواب بدهم، در هر صورت عجیب و غریب نقل‌وانتقالات ما متوقف شده است!

دستیار اول گل‌محمدی تا آخر هفته مشخص می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب دستیار اولش هم به خبرنگاران گفت: من با دو نفر صحبت کردم و فکر می‌کنم در دو سه روز آینده با یکی از آنها به توافق نهایی برسیم.

برای هر مربی بزرگترین افتخار این است که بتواند سرمربی تیم ملی شود
وی در واکنش به اینکه از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های تیم ملی نام برده شده است، تصریح کرد: نه هیچ صحبتی درباره تیم ملی با من نشده است. برای هر مربی بزرگترین افتخار این است که بتواند سرمربی تیم ملی شود و برای همه مربیان این اتفاق خیلی بزرگی است، ولی هیچ صحبتی با من نشده است. اگر هم صحبتی شود من به پرسپولیس تعهد دارم و این افتخار را دارم که اینجا کار می‌کنم.

باید با فضای مجازی کنترل شده و خوب برخورد کنیم
گل‌محمدی با اشاره به فضای هواداری مجازی فوتبال ایران یادآور شد: من وقتی پیام‌ها را بررسی می‌کنم می‌بینم که ۷۰، ۸۰ درصد این پیام‌ها از سوی پیج‌های فیک است و باید یک مقدار دقت بیشتری روی این مسئله داشته باشیم و نظرات هر کسی را دنبال نکنیم. اگر این موضوع را کنترل شده مدیریت کنیم فکر می‌کنم بیشتر این فضا دست خومان خواهد بود و اسیر این جو نمی‌شویم. این جو متأسفانه برای همکارانم به وجود آمد و فضای مجازی هم یک مقدار روی مسائل فوتبالی ما تاثیرگذار است و باید یک مقدار کنترل شده و با دید خوب نسبت به آن عمل کنیم.

بازیکن جدید تراکتور جزو گزینه‌های ما نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق با رضا اسدی و اینکه هاشم‌نژاد که گفته می‌شد گزینه پرسپولیس بوده است به تراکتور پیوست، خاطرنشان کرد: به هر حال هنوز بین باشگاه و اسدی توافق حاصل نشده است و هاشم‌نژاد هم جزو گزینه‌های ما نبوده است.

بعضی‌ها با صحبت درباره فوتبال خودشان را بزرگ می‌کنند
وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره صحبت‌های حسن عباسی چیست، عنوان کرد: واقعیت این است که من اسم عباسی را هم نشنیده بودم تا اینکه بی‌ادبانه اینگونه صحبت کرد. فوتبال یک فضایی شده است که بعضی‌ها با صحبت درباره آن خودشان را بزرگ می‌کنند و سر زبان‌ها می‌اندازند و دلیل اصلی این صحبت‌ها همین است.

از درویش قول گرفتم شرایط مثل سال گذشته نباشد
گل‌محمدی درباره نارضایتی بازیکنان از مشکلات مالی گفت: از تعهدات عقب هستیم و الان در شروع تمرینات نمی‌خواهیم زیاد درباره بحث‌های مالی صحبت کنیم. در هر صورت مشکلات زیادی داریم ولی امیدواریم که خیلی سریع مشکلات حل شود. من خودم در اولین جلسه با درویش از او قول گرفتم شرایط مثل سال گذشته نباشد. ما پارسال خیلی سر این جریانات اذیت شدیم و هشت یا ۹ بار بحث اعتصاب بود که یک بار آن رسانه‌ای شد. امسال هم از شروع فصل هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و از درویش می‌خواهیم که نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشد و با روحیه‌ای خوب بازیکنان فصل را شروع کنند.

مهاجمان مدنظرم خارجی هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «مهاجمانی که به باشگاه معرفی کرده‌اید خارجی هستند یا داخلی؟»، تصریح کرد: امروز دو بازیکن را به باشگاه معرفی کردم و باید شرایط آنها بررسی شود تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

اینکه برای اردوهای خارجی روی هوا تصمیم می‌گیرند غیرکارشناسی است
گل‌محمدی درباره لغو اردوی ترکیه پرسپولیس تصریح کرد: چه فرقی بین تیم‌های دولتی و خصوصی است؟ در هر صورت ارز از ایران خارج می‌شود. نباید این‌طور باشد که جلوی ما را بگیرند و تیم‌های دیگر بروند. این نوع تصمیم‌گیری بد است. ما ‌یک کمپ خوب و جایی که هم تمرین کنیم، هم بازی تدارکاتی داشته باشیم و هم خوب ریکاوری کنیم در ایران نداریم. یک کمپ در نزدیک تهران است که با تهران فرقی نمی‌کند. اردوهای پیش‌فصل از نیازهای تیم است و همه تیم‌های دنیا به اردو می‌روند. اینکه روی هوا تصمیم می‌گیرند که ارز خارج نشود و تیم‌ها اردوی خارجی نروند، خیلی غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسی است.

چرا اردوی خارجی برای ما قفل است و برای تیم‌های دیگر نه؟!
«وزارت ورزش عنوان کرده است هیچ توصیه‌ای مبنی بر اینکه پرسپولیس و استقلال اردوی خارجی برگزار نکنند، نداشته‌اند و باشگاه‌ها خصوصی شده‌اند و منابع مالی نداشتند که به اردوی خارجی بروند.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: پس چرا ما نتوانستیم به اردوی خارجی برویم؟! باشگاه خصوصی شده است که مشکلات ما برطرف شود. پول بورس در حساب باشگاه است، ولی نمی‌توانیم از آن برداشت کنیم. چرا اردوی خارجی برای ما قفل است و برای تیم‌های دیگر قفل نیست؟! تیم‌های دیگر آمدند تمام بدهی‌های بازیکنان قدیم و جدید را دادند، اما ما هنوز نمی‌توانیم بدهی فصل قبل‌مان را بدهیم. یکسری تناقض‌ها و تفاوت‌هایی بین دو تیم هست که عجیب است. شرایط دو تیم باید مشابه باشد، چون هر دو تیم دولتی بودند و به بورس رفتند. اگر می‌توانند منبع داشته باشند باید برای هر دو تیم باشد و نباید تبعیض صورت بگیرد. من نمی‌دانم این تبعیض و تناقض برای چیست. سؤال بزرگی است که هیچ‌کس هم جواب نمی‌دهد.

چرا یک تیم می‌تواند از حسابش پول برداشت کند و یک تیم نمی‌تواند؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من نمی‌دانم چطور چهار بازیکن ۵۰۰، ۶۰۰ هزار دلاری می‌گیرند، وقتی به ما می‌رسد می‌خواهیم اردو برویم، بازیکن بگیریم و یا بدهی را پرداخت کنیم می‌گویند منبع مالی نیست! پس چه زمانی برای پرسپولیس این منبع باز می‌شود، مگر پول در حساب باشگاه نیست، چرا یک تیم می‌تواند پول برداشت کند و یک تیم نمی‌تواند؟!

ما دنبال بازیکن باکیفیت خارجی هم هستیم
گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «تمیروف با توجه به عملکرد بد فصل گذشته باز هم در تمرینات حضور دارد. تکلیف او چه می‌شود؟»، یادآور شد: اینطور که خیلی راحت درباره یک بازیکن صحبت می‌کنید فکر نمی‌کنم درست باشد. هزینه‌هایی که ما برای بازیکنان خارجی کردیم در بیاورید. ما سه بازیکن گرفتیم زیر ۳۳۰ هزار دلار شد و در شرایطی هم بودیم که پنجره‌مان بسته بود و فقط می‌توانستیم بازیکن آزاد بگیریم. در آن شرایط براساس نیاز تیم بازیکن گرفتیم و تا جایی هم که تمیروف توانست برای ما بازی کرد، شرایطی که برای جذب بازیکن داشتیم خیلی‌ها از آن اطلاع ندارند، ما پنجره‌مان بسته بود و منابع کمی داشتیم. تمیروف هم الان با باشگاه قرارداد دارد. ما دنبال بازیکن باکیفیت خارجی هم هستیم، مشکلات بحث انتقال پول وجود دارد و دست و بال ما را بسته است.

سیدجلال می‌تواند در آینده فوتبال ما مربی بزرگی شود
وی در پاسخ به این سؤال که سیدجلال حسینی می‌تواند مربی بزرگی شود، خاطرنشان کرد: سیدجلال پرافتخارترین بازیکن لیگ ماست و من افتخار این را داشتم که چندین سال با او کار کردم. سیدجلال یک تصمیم خوبی در ادامه کارش گرفت و با توجه به شخصیت و کاریزمای خوبی که دارد هم به پرسپولیس می‌تواند کمک کند و هم می‌تواند در آینده فوتبال ما مربی بزرگی شود. هر چقدر از او تعریف کنیم کم است و حضورش برای ما قوت قلبی برای همه ماست.

من اولتیماتومی به باشگاه ندادم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برای جذب بازیکن خارجی اولتیماتومی داده است، تصریح کرد: من اولتیماتومی به باشگاه ندادم. الان روز به روز به شروع مسابقات نزدیک می‌شویم و الان دو سه هفته است که بحث انتقال پول را داریم و نمی‌دانیم که چه زمانی تمام می‌شود. ما به بازیکن احتیاج داریم که کنار ما باشد تا با هم هماهنگ شویم، هرچه بیشتر به شروع مسابقات نزدیک می‌شویم کار ما سخت‌تر می‌شود.

در تیم ملی جای مسئولیت‌ها و وظایف‌ها عوض شده‌اند

وی درباره اتفاقات تیم ملی و دودستگی به وجود آمده بین بازیکنان گفت: متأسفانه اتفاقات خیلی بدی برای فوتبال ما افتاد. جریانی نبود که زیبنده فوتبال ما باشد و به این شکل مربی تیم ملی‌مان از کار برکنار شود. حتماً مدیریت خوبی در این بخش نشده است و جای مسئولیت‌ها و وظایف‌ها عوض شده‌اند که این اتفاقات افتاده است. فقط می‌توانم تأسف بخورم، ولی در نهایت برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

قرار است ابراهیمی به‌صورت قرضی در تیمی دیگر بازی کند
گل‌محمدی در پایان راجع به آخرین وضعیت علیرضا ابراهیمی اظهار داشت: این بازیکن هم قرار است که به‌صورت قرضی در یک تیم دیگری بازی کند. بابت زحمات او تشکر می‌کنم.

پیمان بابایی در لیست من نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که پیمان بابایی در لیست او بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر بابایی در لیست من نبود./ منبع : خبرورزشی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.