تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 18:40
کد خبر : 135178

واکنش تند علیرضا بیرانوند به لغو اردوی ترکیه

واکنش تند علیرضا بیرانوند به لغو اردوی ترکیه

آرمان شرق-گروه ورزش:علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین فعالیتی که در صفحه شخصی خودش داشته واکنشی تند و کنایه‌آمیز به مسئولان باشگاه بابت ناکامی در فراهم کردن اردوی خارجی برای این تیم داشته است.بیرانوند با انتشار تصویری مشترک با چند تن از اعضای دیگر پرسپولیس لوکیشن استانبول را در استوری خودش قرار داده است تا به نوعی اعتراضی کنایه‌آمیز به لغو اردوی تیمش داشته باشد.

واکنش تند علیرضا بیرانوند به لغو اردوی ترکیه

واکنش تند علیرضا بیرانوند به لغو اردوی ترکیه

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مقطع آماده سازی پیش فصل قرار دارد ولی اوضاع این تیم به هیچ وجه مناسب و مطابق خواسته‌های کادرفنی پیش نمی‌رود.

علاوه بر وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه که هنوز در چند پست این تیم نیاز به تقویت دارد، برنامه اردوی ترکیه در دستور کار یحیی گل‌محمدی بود که به دلایلی این اردو لغو شد و این موضوع اعتراض‌های زیادی را هم به همراه داشت و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن به وجود آمد.

علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین فعالیتی که در صفحه شخصی خودش داشته واکنشی تند و کنایه‌آمیز به مسئولان باشگاه بابت ناکامی در فراهم کردن اردوی خارجی برای این تیم داشته است.

بیرانوند با انتشار تصویری مشترک با چند تن از اعضای دیگر پرسپولیس لوکیشن استانبول را در استوری خودش قرار داده است تا به نوعی اعتراضی کنایه‌آمیز به لغو اردوی تیمش داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.