تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 10:14
کد خبر : 140138

هیئت پیشکسوتان استقلال به ملاقات وزیر ورزش می روند

هیئت پیشکسوتان استقلال به ملاقات وزیر ورزش می روند

آرمان شرق-گروه ورزش:طی روزهای آینده یک هیئت از پیشکسوتان استقلال که احتمالاً علی جباری، نصرالله عبداللهی و حسن روشن خواهند بود، به ملاقات وزیر ورزش بروند و مشکلات استقلال را با کیومرث هاشمی در میان بگذارند. از قرار معلوم آنها میخواهند طرحی را ارائه کنند که به موجب آن ۳ مدیر اقتصادی به اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند و خود وزارتخانه هم اگر تصمیمی برای تغییرات در این عرصه دارد، انجام شود تا استقلال صاحب هیئت مدیره‌ای شود که ضریب بیشتری در تامین اعتبار و نقدینگی داشته باشد.

هیئت پیشکسوتان استقلال به ملاقات وزیر ورزش می روند

استقلال

احتمالاً پس از پایان رقابت‌های پارا آسیایی، هیئت مدیره استقلال دستخوش تحول خواهد شد.

یکی از بحث‌هایی که پیشکسوتان استقلال در جریان جلسه آشتی کنان با جواد نکونام و علی خطیر مد نظر قرار دادند، بحث تقویت این تیم از نظر مالی و درآمدزایی بود.

نکته‌ای که از حیطه وظایف جواد نکونام خارج است و او کاملاً حق دارد از مدیران باشگاه بخواهد دغدغه‌های مادی بازیکنانش را مرتفع کنند. از طرف دیگر، باید این واقعیت را هم بپذیریم که مدیرعامل هرگز به تنهایی نمی‌تواند چنین کار بزرگی را انجام بدهد و اساساً وظیفه اصلی اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درآمدزایی و خلق ثروت است روی همین اصل قرار شده پس از پایان بازی‌های آسیایی هانگ ژو و البته احتمالاً بعد از خاتمه رقابت‌های پارا آسیایی در این شهر، تصمیم مهمی توسط وزارت ورزش برای هیئت مدیره استقلال گرفته شود.

قرار بر این است طی روزهای آینده یک هیئت از پیشکسوتان استقلال که احتمالاً علی جباری، نصرالله عبداللهی و حسن روشن خواهند بود، به ملاقات وزیر ورزش بروند و مشکلات استقلال را با کیومرث هاشمی در میان بگذارند. از قرار معلوم آنها میخواهند طرحی را ارائه کنند که به موجب آن ۳ مدیر اقتصادی به اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند و خود وزارتخانه هم اگر تصمیمی برای تغییرات در این عرصه دارد، انجام شود تا استقلال صاحب هیئت مدیره‌ای شود که ضریب بیشتری در تامین اعتبار و نقدینگی داشته باشد. قرار است بحث ملاقات با وزیر طی روزهای آینده به طور جدی‌تری توسط استقلالی‌ها دنبال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.