تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 9:16
کد خبر : 135580

نقش”مرتضی در ” پازل تاکتیکی پرسپولیس؟

نقش”مرتضی در ” پازل تاکتیکی پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:مرتضی گزینه موردنظر پرسپولیس در برهه‌ای با علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی کاسیم پاشا همبازی بوده است. در صورتی که حضور او در پرسپولیس نهایی شود، می‌توان گفت هم خیال کادرفنی سرخ‌ها از حضور یک دفاع چپ تخصصی در ترکیب راحت می‌شود و هم این که وحید امیری می‌تواند در پست مورد علاقه‌اش (مهاجم سایه) در ترکیب پرسپولیس به میدان برود تا بدین ترتیب با یک تیر دو نشان زده شود.

نقش”مرتضی در ” پازل تاکتیکی پرسپولیس؟

 "مرتضی" پازل تاکتیکی پرسپولیس را کامل می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پرسپولیس در نقل و انتقالات گزینه‌های محدودی را برای دفاع چپ در داخل داشت و این مساله باعث شد نگاه پرسپولیسی‌ها برای پرکردن خلا موجود در این پست به دنبال گزینه‌های خارجی برود که جدی‌ترین بازیکن مطرح شده  مرتضی بن وناس مدافع ۲۹ ساله تونسی است که با ۲۹ سال سن و ۱۸۲سانتی متر قد و یک روزومه خوب به پرسپولیس لینک شده‌است.

*مدافعی که خوب گل می زند

مدافع چپ پایی که به پرسپولیس معرفی شده است، از سال ۲۰۱۵ تا به امروز در ۱۴۹ بازی برای تیم‌هایی که در آن عضویت داشته ۱۹ گل به ثمر رسانده  که برای یک مدافع آمار خوبی محسوب می‌شود.  جالب است بدانید این  بازیکن در ۵۲ بازی که برای کاشیم پاشا داشته است ۷ گل را برای این تیم زده است. این مدافع سابقه حضور در لیگ قهرمانان آفریقا را در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۱۹ در ۶ بازی تیم ملی تونس را همراهی کرده است.

* افزایش فالوورها در فضای مجازی با نام پرسپولیس!

نوع و شکل بازی این مدافع با وجود این که در پست دفاع چپ بازی می‌کند رو به جلو است به گونه‌ای در زمینه پاس گل نیز آمار خوبی را به خود اختصاص داده است. نوع بازی مرتضی و هایلات منتشر شده از او در روزهای اخیر در فضای مجازی با واکنش جالبی از سوی هواداران پرسپولیس روبرو شده است، به گونه‌ای که در حالی این روزها تنها بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شده برخی از هواداران پرسپولیس صفحه او را در فضای مجازی دنبال می‌کنند و در روزهای اخیر با مطرح شدن نام پرسپولیس برای او، فالوورهای او به شکل چشم‌گیری رو به افزایش است.

*رفیق قلی‌زاده، به داد امیری می رسد!

5

مرتضی گزینه موردنظر پرسپولیس در برهه‌ای با علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی کاسیم پاشا همبازی بوده است. در صورتی که حضور او در پرسپولیس نهایی شود، می‌توان گفت هم خیال کادرفنی سرخ‌ها از حضور یک دفاع چپ تخصصی در ترکیب راحت می‌شود و هم این که وحید امیری می‌تواند در پست مورد علاقه‌اش (مهاجم سایه) در ترکیب پرسپولیس به میدان برود تا بدین ترتیب با یک تیر دو نشان زده شود.

مرتضی به پرسپولیس تخفیف می‌دهد!

گفته می‌شود مدیران کاسیم پاشا تیم فعلی این مدافع تونسی با پیشنهاد ۹۰۰ هزار یورویی خواهان تمدید قرارداد  مرتضی بن وناس هستند ولی این بازیکن فعلا منتظر است. گویا نام و آوازه پرسپولیس و امیدواری به استفاده از سکوی پرتاب برای حضور در کشورهای حوزه خلیج فارس او را بیشتر برای حضور در پرسپولیس برای تمدید با این تیم ترکیه ای مردد کرده است. در این میان شنیده‌ایم اگر کار مرتضی و پرسپولیس به مذاکره نهایی کشیده شود، این بازیکن حاضر است به پرسپولیس تخفیف هم بدهد.

*رامین رضاییان دیگری در پرسپولیس!

خیلی از هواداران با تماشای هایلایت بازی‌های این مدافع چپ پای تونسی امیدوار هستند با جذب این بازیکن مشکل بزرگ تیم شان حل شود، بازیکنی که به نوعی می توان او را از نظر سبک بازی و میل به بازی رو به جلو به رامین رضاییان تشبیه کرد و او را نمونه خارجی رامین رضاییان نامید. با این تفاوت که این بازیکن تونسی چپ پا است./برنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.