تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1400 - 15:28
کد خبر : 65870

عبور فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی

عبور فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی

ارمان شرق- به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان این شرکت همواره در چند ماه اخیر توانست با تداوم رکوردهای ماهانه، جهش تولید را رقم بزند و برای نخستین بار از ظرفیت اسمی خود عبور کند. در بهمن ماه سال گذشته، فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد تولید بیش از ۱۴۲ هزار تن شد و بالاترین میزان تولید ماهانه را ثبت کرد. ضمن اینکه در هفت ماه منتهی به پایان سال ۱۳۹۹، پنج ماه فولاد هرمزگان با ثبت رکورد ماهانه همراه بوده است.

شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۳۹۹ موفق به ثبت چندین رکورد ماهانه تولید اسلب فولادی شد و از این منظر کمتر شرکتی توانست با فولاد هرمزگان رقابت کند. این شرکت با ثبت رکورد یک میلیون و ۵۲۱ هزار تن تولید اسلب و عبور از ظرفیت اسمی، سال ۱۳۹۹ را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان این شرکت همواره در چند ماه اخیر توانست با تداوم رکوردهای ماهانه، جهش تولید را رقم بزند و برای نخستین بار از ظرفیت اسمی خود عبور کند. در بهمن ماه سال گذشته، فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد تولید بیش از ۱۴۲ هزار تن شد و بالاترین میزان تولید ماهانه را ثبت کرد. ضمن اینکه در هفت ماه منتهی به پایان سال ۱۳۹۹، پنج ماه فولاد هرمزگان با ثبت رکورد ماهانه همراه بوده است.

رشد ۹ درصدی تولید «هرمز»

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ماه ۱۳۹۹ توانست ۱۴۱ هزار و ۳۳۸ تن اسلب فولادی تولید کند. فولاد هرمزگان در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۲۵ تن اسلب تولید کند.

شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ماه ۱۳۹۹ توانست ۲۶ هزار و ۹۲۹ تن سایر محصولات تولید کند که این میزان در مقایسه با ماه پیش از آن، ۱۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹، ۱۰ هزار و ۹۹۹ تن سایر محصولات تولید کرده بود.

مجموع تولیدات شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به ۱۶۸ هزار و ۲۶۷ تن رسید که در هم‌سنجی با ماه پیش از آن، ۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹، ۱۵۳ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید کرده بود. لازم به ذکر بوده که فولاد هرمزگان در مجموع ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۲۴۲ تن محصول تولید کرده است.

فولاد هرمزگان ۱۹۳ هزار تن فروخت

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ موفق به فروش ۱۹۲ هزار و ۷۲۶ تن اسلب در بازارهای داخلی و بین‌المللی شده است که در مقایسه با ماه پیش از آن، ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۳۰ هزار و ۳۳۹ تن اسلب را در بازار به فروش برساند. ضمن اینکه در سال ۱۳۹۹، فولاد هرمزگان یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۶۷ تن اسلب فروخته است.

«هرمز» در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ دو هزار و ۱۰۱ تن سایر محصولات در بازار فروخت که در مقایسه با ماه پیش از آن، ۷۲ درصد افزایش داشت. این شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹ یک هزار و ۲۱۷ تن سایر محصولات فروخته بود.

مجموع فروش فولاد هرمزگان در اسفند ماه سال جاری به ۱۹۴ هزار و ۸۲۷ تن رسید که در هم‌سنجی با ماه پیش از آن، ۴۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۳۱ هزار و ۵۵۶ تن محصول در بازار بفروشد. مجموع فروش فولاد هرمزگان در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ به یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۸۹۹ تن رسیده است.

کسب درآمد ۱۳۴ هزار میلیارد ریالی فولاد هرمزگان

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت فولاد هرمزگان از محل فروش اسلب فولادی خود در بازار طی اسفند ماه سال ۱۳۹۹، توانست ۲۵ هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به ماه قبل از آن، ۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. «هرمز» توانسته بود طی بهمن ماه ۱۳۹۹، ۱۶ هزار و ۵۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال درآمد از محل فروش اسلب فولادی کسب کند.

همچنین این شرکت طی اسفند ماه ۱۳۹۹ یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال از فروش سایر محصولات درآمد کسب کرد. فولاد هرمزگان در بهمن ماه ۱۳۹۹، یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال درآمد از محل سایر محصولات به دست آورده بود.

شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ توانست از محل فروش داخلی و صادراتی خود ۲۵ هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال درآمد کسب کند که در مقایسه با ماه پیش از آن ۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۶ هزار و ۵۳ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد. لازم به ذکر بوده که درآمد فولاد هرمزگان در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۹ به ۱۳۴ هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال رسیده است.

نمودار ۴ نشان می‌دهد نرخ فروش اسلب فولادی «هرمز» در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، ۱۳۲ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال به ازای هر تن بود. همچنین میانگین نرخ فروش اسلب فولادی این شرکت در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ به ۹۱ میلیون و ۹۰۱ هزار ریال به ازای هر تن رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.