معاون ورزشی پرسپولیس بر سر جذب مهاجم برزیلی با سرمربی این تیم اختلاف نظر دارد.

بحث جذب مهاجم خارجی در فصل‌های اخیر به سرگیجه‌ای بزرگ برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. پرسپولیس هر بار برای خرید یک مهاجم خارجی تراز اول به بن‌بست می‌خورد و در نهایت بازیکنانی در پست مهاجم به پرسپولیس می‌آیند که اغلب به سیاهه بازیکنان خارجی بی کیفیت این تیم اضافه می‌شوند.

پرسپولیس که به نظر می‌رسد چندان از عملکرد نبیل باهویی سوئدی رضایت ندارد، بعد از جذب آل کثیر در پی به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی است. ویلن موتا، آقای گل برزیلی لیگ تایلند گزینه معرفی شده از سوی اوسمار است اما تاکنون این انتقال قطعی نشده است.

حسین بادامکی با حضور در ویژه برنامه آسیایی شبکه ورزش در خصوص شرایط توافق با این بازیکن گفت: با این بازیکن صحبت شده ولی نه هنوز قطعی نشده است. ما دنبال این هستیم شاید مهاجم خارجی بهتری پیدا کنیم.

بادامکی می‌گوید نظر متفاوتی برای جذب ویلن موتا با اوسمار دارد. معاون ورزشی پرسپولیس عنوان کرد: ما در بازار داخلی که مهاجمی نداریم اما الان تورنمنت جام ملتها را داریم که بازیکنان خوبی در آنها هستند و زیر ذره‌بین هستند که می توانیم جذب کنیم. آقای ویه‌را با توجه به شناختی که از این بازیکن که در لیگ تایلند است دارند، اصرار به جذب او دارد اما من فکر می‌کنم می‌توانیم مهاجم بهتری جذب کنیم.

وی درباره احتمال جذب ایمن حسین مهاجم عراقی گفت: این بازیکن نمی تواند گزینه ما و هیچ تیمی باشد چون امسال دو تیم عوض کرده و عضو تیم های راجاکازابلانکا و یک تیم عراقی بوده و در یک فصل نمی تواند برای سه تیم بازی کند اما برای فصل بعد امکانش هست. ضمن اینکه تیم ملی عراقی بازیکنان خیلی خوب دیگری هم در خط حمله دارد که می شود آنها را هم در نظر گرفت ولی آقای ویرا با توجه به شناختی که از این بازیکن در لیگ تایلند دارد اصرار دارد او جذب شود که من به نظرم می توانیم مهاجمان بهتری جذب کنیم.

نگویید چرا فلانی نیامد و فلانی هست!

پیام نقل و انتقالاتی معاون پرسپولیس به هواداران

به گزارش “ورزش سه”، وقتی یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی با مس رفسنجان استعفا داد، کسی خیال نمی‌کرد که سرخ‌ها چنین روزهای پرالتهابی را در تعطیلات نیم فصل سپری کنند.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه که در پروسه انتخاب سرمربی بسیار مورد پرسش هواداران قرار داشت، در حالی که در استودیوی شبکه ورزش حاضر شده بود، از هواداران پرسپولیس درخواست کرد شرایط را درک کنند.

او در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: تیم ما خوب است اما تیم‌های بزرگ حاشیه زیاد دارند. فضای مجازی علیه ماست و این ضربه می‌زند. امیدوارم هواداران پرسپولیس باهوش باشند و شرایط تیم را درک کنند.

او در ادامه خطاب به هواداران‌شان عنوان کرد: با توجه به نیروهایی که داریم می‌توانیم آنها را خوشحال کنیم به شرطی که مثل قبل پشت تیم باشند و توجه نکنند که فلانی چرا نیامد، چرا این هست و آن نیست!