تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 18:50
کد خبر : 139295

معمای مصدومیت ترابی برابر النصر؟

معمای مصدومیت ترابی برابر النصر؟

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی ترابی در جریان تمرین‌ تیمش در جمعه گذشته، بر اثر برخورد با فرشاد فرجی از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شدید شد و دیگر نمی‌تواند به تمرین ادامه دهد. در ادامه پزشکان پرسپولیس کارهای درمان را روی پای او انجام می‌دهند و فردای آن روز یعنی در تمرین روز شنبه ترابی فقط می‌تواند به دور زمین بدود.

معمای مصدومیت ترابی برابر النصر؟

چرا ترابی برابر النصر مصدوم شد؟

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر یک مصدومیت قدیمی در دقایق ابتدایی دیدار تیمش برابر النصر از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران ۲ بر صفر برابر النصر عربستان شکست خورد که هافبک این تیم، در دقایق ابتدایی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد اما چرا ترابی در همان دقایق ابتدایی نتوانست دیگر با بازی ادامه بدهد؟

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مهدی ترابی در جریان تمرین‌ تیمش در جمعه گذشته، بر اثر برخورد با فرشاد فرجی از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شدید شد و دیگر نمی‌تواند به تمرین ادامه دهد. در ادامه پزشکان پرسپولیس کارهای درمان را روی پای او انجام می‌دهند و فردای آن روز یعنی در تمرین روز شنبه ترابی فقط می‌تواند به دور زمین بدود.

هافبک پرسپولیس با کمک پزشکان پرسپولیس، یکشنیه و دوشنبه را به تمرینات گروهی برمی‌گردد اما همچنان درد روی پا را احساس می‌کرد و در ادامه در دقیقه ۵ دیدار پرسپولیس و النصر، زمانی که مچ پای او پیچ می‌خورد و نقش بر زمین می‌شود، درد روی پا هم دوباره آغاز می‌شود و به همین خاطر ترابی دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد تا گل‌محمدی مجبور شود به جای او شهاب زاهدی را وارد زمین کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.