تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 16:43
کد خبر : 135481

مرتضی بن‌اوئان بازیکن تیم ملی تونس در راه پرسپولیس

مرتضی بن‌اوئان بازیکن تیم ملی تونس در راه پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش با جذب مرتضی بن‌اوئانس است.

مرتضی بن‌اوئان بازیکن تیم ملی تونس در راه پرسپولیس

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش با جذب مرتضی بن‌اوئانس است.

یحیی گل‌محمدی خیالش از قلب خط دفاعی پرسپولیس آسوده شده و جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان باعث شده تا ۳ مدافع ترازاول برای فصل جدید در اختیار سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت باشد. بعد از آسودگی خیال یحیی از قلب خط دفاعی، حالا سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال جذب ۳ بازیکن جدید است تا در سایر پست‌ها هم بتواند اطمینان خاطر ایجاد کند. گل‌محمدی از وضعیت سمت چپ خط دفاعی تیمش راضی نیست و همچنین در پست هافبک میانی و مهاجم هدف هم به دنبال جذب بازیکن است. البته که سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت برای جذب ذخیره‌ای مطمئن برای علیرضا بیرانوند هم دلهره دارد و هنوز گزینه موردنظر او در بازار تابستانه یافت نشده است.

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران گزینه یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط هافبک است و در این میان گفته می‌شود که در پست دفاع چپ و مهاجم هدف سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال جذب بازیکن خارجی است. در روز‌های گذشته نام چهره‌های پرشماری به عنوان گزینه‌های حضور در خط حمله پرسپولیس مطرح شده، اما فعلاً در فاصله ۱۱ روز تا شروع فصل جدید، خبری از مهاجم جدید نیست و مذاکرات در این‌باره ادامه دارد و هنوز گزینه مطلوب یحیی گل‌محمدی در بازار تابستانه یافت نشده است.

مدافع تونسی چشمِ یحیی را گرفت

گل‌محمدی فصل گذشته در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به علی نعمتی و وحید امیری میدان داد، اما حالا به دنبال جذب یک مدافع چپ تخصصی است. در روز‌های ابتدایی آغاز به کار بازار تابستانه، شایعات ضدونقیضی پیرامون جذب ابوالفضل جلالی وجود داشت، اما ادامه همکاری جلالی با استقلال باعث شد تا خیلی زود شایعات درباره او به پایان برسد. یحیی گل‌محمدی با بررسی بازیکنان حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه ایران، به دنبال جذب مدافع چپ خارجی است.

سرمربی پرسپولیس در روز‌های گذشته بعد از بررسی چندین گزینه مختلف، برای جذب مرتضی بن‌اوئانس چراغ سبز خود را نشان داده است. بن‌اوئانس که در سایت ترانسفرمارکت، ارزش‌گذاری ۱.۵ میلیون یورویی شده، مدافع ۲۹ ساله و چپ‌پا اهل کشور تونس است که در کارنامه او انجام ۶ بازی ملی هم به چشم می‌خورد و تا سال ۲۰۲۱ او همواره در فوتبال باشگاهی تونس کارش را پیش برده و در تیم‌هایی مانند ساحل، بیزرتین و موناستیر تونس سابقه بازی دارد.

دردسرِ قیمت گران و لیست پُر!

مرتضی بن‌اوئانس در سال ۲۰۲۱ با امضای قراردادی به تیم قاسم‌پاشا ترکیه پیوست و در ۲ سال گذشته عضو این تیم بوده است. حالا با توجه به اتمام قرارداد بن‌اوئانس با تیم ترکیه‌ای، یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا مذاکرات برای جذب مدافع تونسی را آغاز کنند و گفته می‌شود که در مذاکرات اولیه انجام شده، موضوع اختلاف بر سر مباحث مالی مطرح بوده و همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند بتوانند نظر مساعد بن‌اوئانس را جلب کنند.

پرسپولیس در فهرست بازیکنان بزرگسال خود جای خالی ندارد و در صورت جذب بازیکن بزرگسال جدید، سرخ‌پوشان پایتخت باید فهرست خود را خالی کنند. همین مسئله باعث شده تا جذب احتمالی بن‌اوئانس، زنگ خطر را برای بازیکنانی مانند فرشاد فرجی و وحدت هنانوف به صدا در بیاورد. در صورت جذب مدافع تونسی و البته سعید عزت‌اللهی و مهاجم خارجی موردنظر یحیی گل‌محمدی، با توجه شرایط سنی گزینه‌های موجود، سرخ‌پوشان پایتخت باید ۳ جای خالی در فهرست خود ایجاد کنند که این مسئله می‌تواند اتفاقی چالش‌برانگیز برای مدیران باشگاه پرسپولیس باشد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.