تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 1:38
کد خبر : 124010

مشکلات پرسپولیس در دوران گل محمدی

مشکلات پرسپولیس در دوران گل محمدی

آرمان شرق-گروه ورزش:مشکل جدی سرخ پوشان نه در این فصل بلکه در دوران یحیی گل محمدی این  است که وقتی تیم های مقابل آنها با پرس شدید بازی می کنند نمی توانند خود را از این پرس خارج کنند و موقعیت خلق کنند. بهترین راه برای خلاص شدن از این پرس زدن گل زود هنگام است.برابر چنین تیم های باید در همان  دقایق ابتدایی و یا حداکثر نیمه نخست گلزنی کرد اما شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه نخست انگار برای تفریح و بازی دوستانه به زمین آمده اند و به راحتی نیمه های نخست را از دست می دهند.

مشکلات پرسپولیس در دوران گل محمدی

شفقنا ورزشی- پرسپولیس در دیدار برابر هوادار نمایش ناامید کننده ای داشت و تعویض های یحیی هم در رقم خوردن این نتیجه بیشترین نقش را داشت.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت.

پرسپولیس سخت به سه امتیاز این بازی نیاز داشت تا موقتا در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. باوجود آنکه سرخ پوشان در نیم فصل نخست در خانه هوادار کار راحتی داشتند اما در این بازی ناامید کننده ظاهر شدند و تیم با یک گل شکست خورد تا سه امتیاز ارزشمند را از دست دهند.

پرسپولیس در این بازی نمایش ناامید کننده ای داشت و به جرات می توان گفت که سنگربان هوادار کم کارترین بازیکن میدان بود و سرخ پوشان نتوانستند به صورت جدی دروازه این دروازه بان را تهدید کنند.

مشکل اصلی پرسپولیس

مشکل جدی سرخ پوشان نه در این فصل بلکه در دوران یحیی گل محمدی این  است که وقتی تیم های مقابل آنها با پرس شدید بازی می کنند نمی توانند خود را از این پرس خارج کنند و موقعیت خلق کنند. بهترین راه برای خلاص شدن از این پرس زدن گل زود هنگام است.

برابر چنین تیم های باید در همان  دقایق ابتدایی و یا حداکثر نیمه نخست گلزنی کرد اما شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه نخست انگار برای تفریح و بازی دوستانه به زمین آمده اند و به راحتی نیمه های نخست را از دست می دهند.

راهکار دوم برای خلاص شدن از چنین بازی های زدن ضربات از راه دور است که در این بازی اصلا شاهد آن نبودیم. سینا  اسدبیگی تنها بازیکنی بود که چنین ضرباتی را می زد که او هم تعویض شد.

تصمیم عجیب یحیی

تصمیم عجیب گل محمدی در این بازی بلای جان سرخ پوشان شد. در حالیکه سرخ پوشان در نیمه دوم باید هجومی تر می شدند یحیی با تعویض سعید صادقی و آوردن فرشاد فرجی عجیب ترین تصمیم ممکن را گرفت و اشتباه فرجی باعث شد تا هوادار به گل برسد و سه امتیاز را به دست آورد.

آرامش بی موقع

پرسپولیس در  این بازی خانگی سخت به سه امتیاز نیاز دارد اما شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه ۸۰ و در بیشتر دقایق بازی با آرامش عجیب خود در حال پاس های رو به عقب و گرم کردن بیرانوند هستند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس زمانی که توپ را در  اختیار می گیرند به جای بازی رو به جلو آن هم در آزادی و آن هم برابر هوادار ترجیح می دادند که توپ را به بیرانوند بسپارند که البته این نقشه آنها در این بازی نگرفت و اشتباه بد مدافع تیم باعث شد تا یک شکست تلخ دیگر برای تیم رقم خورد.

حال این پرسپولیس خوب نیست

پرسپولیس با  این شکستی که به دست آورد نشان داد که در نیم فصل دوم اصلا حال خوبی ندارد و بسیار سخت است که باوجود استقلال اوج گرفته و سپاهان آماده تیم یحیی بتواند قهرمانی را به دست آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.