تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 8:15
کد خبر : 146935

محاکمه حسین سلاح ورزی ؟!

محاکمه حسین سلاح ورزی ؟!

آرمان شرق-گروه سیاست:براساس اطلاعات موجود، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور صدور قرار جلب به دادرسی بازپرس و صدور کیفرخواست را علیه حسین سلاح ورزی به اتهام توهین به آیت‌الله خمینی و رهبری در دادگاه انقلاب تهران مطرح کرده است و سلاح‌ورزی در حال محاکمه است.

محاکمه حسین سلاح ورزی ؟!

 

آرمان امروز : حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران در دادگاه انقلاب در حال محاکمه است. شب گذشته (۲۳ دی ۱۴۰۲)، یک رسانه از محاکمه حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاوری ایران به اتهام توهین به آیت‌الله خمینی و رهبر انقلاب در دادگاه انقلاب تهران خبر داد.

رویدادی که سلاح ورزی امروز (۲۴ دی) آن را تایید کرد. براساس اطلاعات موجود، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور صدور قرار جلب به دادرسی بازپرس و صدور کیفرخواست را علیه حسین سلاح ورزی به اتهام توهین به آیت‌الله خمینی و رهبری در دادگاه انقلاب تهران مطرح کرده است و سلاح‌ورزی در حال محاکمه است. البته هنوز نتایج رای شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران اعلام نشده است.

برخی معتقدند، این سیاست جدید دولت برای پایان دادن به جدال ۸ ماهه دولت و اتاق بازرگانی بر سر ریاست سلاح ورزی است. اظهارنظری که درحال حاضر نمی‌توان آن را تایید کرد. چون تاکنون قوه قضائیه از اتاق و به تبع آن رییس اتاق ایران حمایت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.