تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 10:06
کد خبر : 140516

لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد،نبیل باهویی می رود

لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد،نبیل باهویی می رود

آرمان شرق-گروه بین الملل:در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل شاهد اتفاقات جالبی در پرسپولیس خواهیم بود. چه بسا یحیی بخواهد لوکادیا را جانشین مهاجم سوئدی تیمش کند. لوکادیا نیز اخیرا افشا کرده بود که یکی دو نفر از پرسپولیس با او برای بازگشت به پرسپولیس مذاکره کرده بودند که این افراد از قرار معلوم از سمت کادرفنی سرخپوشان بودند. 

لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد،نبیل باهویی می رود

تعجب نکنید: لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد،  نبیل باهویی می رود

اگر تا نیم‌فصل نبیل کمترین فرصت را برای بازی کردن پیدا کرد تعجب نکنید و حتی این احتمال وجود دارد که او در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیست مازاد سرخپوشان هم قرار بگیرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ یحیی نام نبیل باهویی را در لیست ۲۰ نفره تیمش برای بازی با گل‌گهر قرار نداد. بازیکنی که از سوی باشگاه بدون مشورت با کادرفنی جذب شد تا کمک حال سرخپوشان برای بازی‌های آسیایی و لیگ برتر باشد اما به نظر می‌آید او فقط لیست سرخپوشان را اشغال کرده است. در این مورد باخبر شدیم که گل‌محمدی به یکی از مسئولان باشگاهش اعلام کرده بدون نظر او بازیکنی را جذب کرده‌اند که چند ماه دور از میادین بوده و از نظر بدنی هم اصلا شرایط خوبی ندارد. یحیی همچنین تاکید کرده که باهویی حداقل سه، چهار هفته باید تمرین کند تا به فرم مطلوب رسیده و آن وقت برای بازی کردن باید با هم‌پست‌های خود رقابت کند. از ما نشنیده بگیرید اما اگر تا نیم‌فصل نبیل کمترین فرصت را برای بازی کردن پیدا کرد تعجب نکنید و حتی این احتمال وجود دارد که او در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیست مازاد سرخپوشان هم قرار بگیرد از این جهت که یحیی در کل خرید او را بدون در نظر گرفتن نظرش توهین به خودش و کادرش می‌داند.

لوکادیا در مسیر بازگشت؟

کادرفنی پرسپولیس موافق بازگشت یورگن لوکادیا به جمع سرخپوشان است و به دنبال این هستند تا نیم‌فصل این اتفاق رخ دهد. در این میان باشگاه هم به دنبال این است تا به شکل ممکن جریمه درنظرگرفته‌شده از سوی فیفا را از لوکادیا گرفته و بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند. اما اگر قرار باشد لوکادیا به جمع سرخپوشان برگردد قاعدتا او به جای پرداخت جریمه‌اش برای این تیم بازی خواهد کرد که این مساله به نوع توافق طرفین بستگی دارد. به هر صورت فعلا موضع باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم در قبال مهاجم هلندی متفاوت است. اما آنچه مشخص است در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل شاهد اتفاقات جالبی در پرسپولیس خواهیم بود. چه بسا یحیی بخواهد لوکادیا را جانشین مهاجم سوئدی تیمش کند. لوکادیا نیز اخیرا افشا کرده بود که یکی دو نفر از پرسپولیس با او برای بازگشت به پرسپولیس مذاکره کرده بودند که این افراد از قرار معلوم از سمت کادرفنی سرخپوشان بودند.

منبع: همشهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.