علی مطهری سرلیست فهرست منتسب به لاریجانی شد

فهرست منتسب به «علی لاریجانی» در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.

لیست‌های انتخاباتی تهران برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال نهایی شدن است و جریانات مختلف سیاسی تقریبا اعضای لیست‌های خود را نهایی کرده‌اند.

راستگو پیش از این، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه خود داشته است.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته با حضور در حرم امام مطهر امام راحل با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین طبق اخبار واصله فهرست تیم منتسب به «علی لاریجانی» نیز در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.

«منصور حقیقت‌پور» نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی صحنه گردان فعالیت‌های انتخاباتی لیست نزدیکان «علی لاریجانی» است.

یکی از کاندیداهای منتسب به علی لاریجانی در گفت‌وگو با ایرنا گفته بود که ما به دنبال جذب افراد با سابقه کار نمایندگی از جریانات مختلف و حضور در انتخابات با این گروه از افراد هستیم.

حقیقت‌پور: لاریجانی نه فهرستی دارد و نه قرار است از فهرستی حمایت کند

منصور حقیقت پور مشاور لاریجانی گفت: آقای لاریجانی نه لیستی دارند و نه قرار است از لیستی حمایت کنند و نه قرار است با کسی ائتلاف کنند.
فارس: مشاور لاریجانی گفت: آقای لاریجانی نه لیستی دارند و نه قرار است از لیستی حمایت کنند و نه قرار است با کسی ائتلاف کنند.

منصور حقیقت پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی با اشاره به شایعاتی مبنی بر لیست لاریجانی برای انتخابات مجلس گفت: بنده که اطلاعی از این موضوعی که می‌گویید ندارم و آقای لاریجانی نه لیستی دارند و نه قرار است از لیستی حمایت کنند و نه قرار است با کسی ائتلاف کنند.

وی افزود: البته آقای مطهری فامیل آقای لاریجانی هستند و به عبارتی هر اقدامی که ایشان انجام دهند به اسم آقای لاریجانی هم می‌نویسند.

وی در ادامه گفت: ولی این یک تحلیل عوامانه‌ای است که شما هر اقدامی که فامیل یک طرفی انجام داد را به نام یک شخصیت بنویسید.

حقیقت پور گفت: حساب سیاسی انسان‌ها با یکدیگر و جریان‌ها با هم فرق می‌کند و آقای لاریجانی که نه ورود کرد و نه ثبت نام کرد.

وی افزود: آقای مطهری ورود کرد و حقش هم هست که اظهار نظر بکند و لیست هم بدهد و این اراده شخصی خودش هست و حزبی هم ایشان ندارد البته یک چیزی از مدت‌ها قبل به نام صدای ملت منتسب به ایشان بوده است که با این عنوان در دوره‌های قبل در انتخابات شرکت کردند.

وی عنوان کرد: بنده، ولی از ترکیب آدم‌ها و چینش این لیست خبر ندارم و اینکه خودم هم در این لیست ایشان قرار گرفته‌ام را از رسانه‌ها شنیدم.

مشاور لاریجانی تصریح کرد: بنده احساس می‌کنم ایشان از روی لطف و احترام اسم بنده را در لیست گذاشته‌اند، ولی ما مراوده حزبی و سیاسی با یکدیگر نداریم با هم همکار و دوست بودیم، ولی مراوده سیاسی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: حالا اگر نام بنده را در لیستش گذاشته آقای مطهری ما مخالفت که نمی‌کنیم و تشکر می‌کنیم آقای آقای قالیباف هم اگر ما را در لیست خود بگذارد ما استقبال می‌کنیم، دوستان شورای وحدت هم اگر ما را در لیست خود بگذارند ما استقبال می‌کنیم و همچنین شورای ائتلاف ما را در لیست خود بگذارند استقبال می‌کنیم.

حقیقت پور در پایان گفت: فکر نمی‌کنم لیستی بسته باشد اقای مطهری، و فکر نمی‌کنم لیست اصلاح طلبان در تهران داشته باشند مگر این که آدم هایشان از شهرستان‌ها تا دیشب حوزه‌های انتخابیه خود را به تهران تغییر داده باشند تا آن موقع لیستی شکل بگیرد.