تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 20:24
کد خبر : 84856

پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت؛ مناظره زنگنه -جلیلی

پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت؛ مناظره زنگنه -جلیلی

آرمان شرق- علی مطهری در توییتر نوشت: ‌لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؟ آنهایی که قرارداد را بستند مانند آقای ‎زنگنه یا آنهایی که اجرای آن را متوقف کردند مانند آقای ‎جلیلی؟

علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت چه پیشنهادی داد؟
خبر آنلاین : نایب رییس پیشین مجلس در توییتر نوشت: ‌لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؟ آنهایی که قرارداد را بستند مانند آقای ‎زنگنه یا آنهایی که اجرای آن را متوقف کردند مانند آقای ‎جلیلی؟

علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس در توییتر نوشت: لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؟

علی مطهری در توییتر نوشت: ‌لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؟ آنهایی که قرارداد را بستند مانند آقای ‎زنگنه یا آنهایی که اجرای آن را متوقف کردند مانند آقای ‎جلیلی؟

پیشنهاد توییتری علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.