تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 0:10
کد خبر : 145049

شمیم شهادت در آسمان ایران

شمیم شهادت در آسمان ایران

آرمان شرق-گروه سیاست:مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام؛ روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد. از ۲۸۰ پیکر شهدای گمنام ۱۱۰ شهید مربوط به استان تهران و ۱۷۰ شهید از مراکز استان‌هاست. شهدا تفحص شده از مناطق عملیاتی چذابه، مجنون، مهران، شلمچه، شرق دجله و بصره، سومار، شرهانی، بصره، میمک، خرمشهر، فکه و پنج شیر هستند.

شمیم شهادت در آسمان ایران

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

 

آرمان امروز: مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام؛ روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد. از ۲۸۰ پیکر شهدای گمنام ۱۱۰ شهید مربوط به استان تهران و ۱۷۰ شهید از مراکز استان‌هاست. شهدا تفحص شده از مناطق عملیاتی چذابه، مجنون، مهران، شلمچه، شرق دجله و بصره، سومار، شرهانی، بصره، میمک، خرمشهر، فکه و پنج شیر هستند.

سردار «حسین اسلامی»، فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ملت ایران از فلسطین تا آخر حمایت می‌کند، گفت: امروز حقوق بشر و دموکراسی ادعایی آمریکا در غزه نمایان است.»

او با بیان اینکه شهادت مظهر جاودانگی ملت است و بدون آن هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند، افزود: این شهدا برای ما عزت، اقتدار، پیشرفت، امیت و آسایش و آرامش فراهم کردند. امروز سربلند و سرافرازیم و به عنوان یک قدرت بزرگ در عالم مطرح هستیم و هیچ قدرتی جرات جسارت به این مردم و سرزمین را ندارد. آرامش این ملت در قلب آتش‌ وسیعی که استکبار در مناطق همجوار شعله ور کرده ارمغان واقعی شهیدان وطن و این فرشته‌های گمنام ولی سربلند و نامدار  است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.